سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

روند صعودی افزایش تولیدات شرکت نساجی جمعیت هلال احمر نسبت به سال‌های قبل/ تامین سالیانه ۳۰ هزار دستگاه چادر برای جمعیت هلال احمر

مدیر عامل شرکت نساجی جمعیت هلال احمر گفت: افزایش تولیدات شرکت نساجی جمعیت هلال احمر نسبت به سال‌های قبل روند صعودی داشته است.

ظاهر رستمی مدیر عامل شرکت نساجی جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به افزایش تولیدات در شرکت نساجی هلال احمر اظهار کرد:کارخانه نساجی هلال احمر به لطف خدا و مدیران فنی با قدرت کار خود را ادامه می‌دهد، نسبت به سال‌های قبل تولیدات خود را افزایش داده است. به نوعی که در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶، ۱۶۰ درصد رشد در افزایش تولید داشتیم همچنین در سال ۹۷ نسبت به میانگین ۱۰ سال گذشته ۳۲۰ شاهد افزایش رشد ۳۲۰ درصدی در تولید بودیم.

او با اشاره به اینکه شرکت نساجی هلال احمر در سال ۹۷ نسبت به میانگین ۱۰ ساله گذشته رشد بالایی در سودهی داشته است، افزود: در این مدت هیچ تعدیل نیرویی در شرکت نساجی هلال احمر نداشته ایم.

رستمی گفت: نزدیک به ۳۰۰ نفر نیرو به طور مستقیم و ۵ هزار نفر به طور غیر مستقیم در شرکت نساجی هلال احمر فعالیت دارند.

مدیر عامل شرکت نساجی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه تولیدات نسبت به سال‌های قبل روند صعودی داشته است، بیان کرد: روزانه بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ دستگاه چادر ۱۲ متری و هزار دستگاه چادر مسافرتی در این کارخانه تولید می‌شود.

او ادامه داد:همچنین در تولید پتو ظرفیتی را ایجاد کردیم تا روزی هزار تخته پتو تولید شود، همچنین اقلامی مثل کوله پشتی، کیسه خواب، کیف کمک‌های اولیه، پتو و لباس برای نیرو‌های نظامی و جمعیت هلال احمر و بخش‌های خصوصی در شرکت نساجی هلال احمر تولید می‌شود.

رستمی گفت: علاوه بر چادر‌های مسافرتی و چادر‌های ۱۲ متری، در دوسال اخیر تولید چادر هایمان را به چادر‌های ۲۴ متری و ۵۰ متری افزایش دادیم تا در راستای پیاده روی اربعین این چادر‌ها در اختیارات موسسات، نهاد‌ها و خیریه‌ها قرار گیرد.

مدیر عامل شرکت نساجی جمعیت هلال احمر عنوان کرد: سالیانه ۳۰ هزار دستگاه چادر برای جمعیت هلال احمر تمامی استان‌ها تامین می‌شود که در بعضی اوقات همچون وقوع بحران این آمار تولید به ۵۰ هزار نیز افزایش پیدا می‌کند.

او افزود: در بین استان‌های درگیر سیل، تا پایان فروردین ماه مجموعا ۴۰ هزار دستگاه چادر تیپ ۳ و ۲، ۱۲ متری، ۱۰ هزار تخته چادر مسافرتی و نزدیک ۱۰۰ هزار پتو به جمعیت هلال احمر تحویل داده شد.

رستمی در پاسخ به یسوال اینکه در پیاده روی اربعین چه تعداد چادر تحویل داده می‌شود، گفت: برای بحث اربعین بستگی به نیاز موسسات خیریه، ارگان‌های نظامی دارد؛ سال گذشته حدود ۳۰ دستگاه چادر ۲۴ متری و ۱۶۰ دستگاه چادر ۲۴۰ متری به جمعیت هلال احمر و سایر دستگاه‌ها تحویل داده شد.

مدیر عامل شرکت نساجی جمعیت هلال احمر در مورد فروش چادر‌های امدادی جمعیت هلال احمر به ویژه در زمان وقوع بحران گفت:معمولا در بحران این حاشیه‌ها ایجاد می‌شود، بحث نظارت را ما نمی‌توانیم انجام دهیم، وظیفه کسانی است که در این حوزه دارند فعالیت می‌کنند؛ در زلزله کرمانشاه دستگاه‌های نظارتی و انتظامی با افرادی که چادر‌های هلال احمر را برای فروش گذاشتند به شدت برخورد کردند.

رستمی با بیان اینکه فروش چادر‌های امدادی جمعیت هلال احمر تخاف محسوب می‌شود بیان کرد: هیچ گونه چادر هلال احمر با نشانه هلال احمر به فروش نمی‌رسد، اما چادر بدون آرم هلال احمر که در شرکت نساجی تولید می‌شود قابل فروش است.

او افزود: در چادر نوع جدیدی که تحت عنوان چادر تیپ ۳ برای جمعیت هلال احمر دارد تولید می‌شودکدی را برای آن‌ها در نظر گرفته ایم که غیرقابل فروش و قابل پیگیری باشد.

انتهای پیام/

اشتغال ۳۰۰ نفر نیرو به طور مستقیم و ۵ هزار نفر به طور غیر مستقیم در شرکت نساجی هلال احمر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.