سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارقان موتورسکیلت و دوچرخه محله شهدا

رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا گفت: از مخفیگاه سارقان ۲ دستگاه دوچرخه و ۲ دستگاه موتورسیکلت کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ اسماعیل افشاری اقدم رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا گفت: ساعت ۳ بامداد امروز سوم شهریور ماه مردی به کلانتری تماس و اعلام کرد که موتورسیکلش در خیابان خرمگاه به سرقت رفته است. بلافاصله تیم عملیات کلانتری به نشانی اعلامی اعزام شد.

وی بیان داشت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که موتورسیکلت سرقتی مجهیز به سیستم جی پی اس بوده و بدین به دست آمد که سارق یا سارقان موتروسیکلتی را به مخفیگاهشان در نظام آباد منتقل کرده اند.


بیشتر بخوانید؛ جیب‌برهای مترو دستگیر شدند + عکس


این مقام انتظامی تصریح کرد: تیمی از ماموران کلانتری به مخفیگاه متهم با متهمان اعزام شد که موتورسیکلت مسروقه در جلوی در ورود خانه‌ای قدیمی مشاهده است.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت که محل مذکور پاتوق تعدادی از افراد می‌باشد.

سرهنگ افشاری اقدم با اشاره به اینکه سایر افراد اهالی محل نیز نسبت به تردد‌های مشکوک افراد ساکن معترض بودند، ادامه داد: هماهنگی‌های قضایی برای دستگیری متهمان و بازرسی از محل اخذ شد و ماموران عملیات کلانتری موفق شدند ۴ متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا با بیان این که از مخفیگاه متهمان ۲ دستگاه دوچرخه و ۲ دستگاه موتورسیکلت از جمله موتورسیکلت شاکی کشف شد، اضافه کرد: در استعلام گرفته شده مشخص شد که موتورسیکلت دیگر نیز سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت دارند و متهمان به سرقت اموال کشف شده اعتراف کردند و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

دستگیری ۴ سارق موتورسیکلت در محله شهدا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.