سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفر معاون رئیس جمهور برای افتتاح طرح‌های هفته دولت به ایلام

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: معاون پارلمانی رئیس جمهور به منظور افتتاح و کلنگ زنی متمرکز و همزمان ۲۲۹ طرح هفته دولت به این استان سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ آیت قیصربیگی گفت: حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور عصر روز چهارشنبه ششم شهریورماه در سفری ۲ روزه وارد استان ایلام می‌شود.

او افزود: حضور در مزار شهدای گمنام، دیدار با نماینده، ولی فقیه، حضور در ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده و حضور در همایش سازمان‌های مردم نهاد از جمله برنامه‌های روز اول سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور در پنجمین روز از هفته دولت به استان ایلام است.

قیصربیگی  اضافه کرد: برنامه روز دوم سفر معاون رئیس جمهور به افتتاح زیرگذر رسالت شهر ایلام، حضور در آیین افتتاح و کلنگ زنی همزمان ۲۲۹ طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی هفته دولت در جشنواره شهید رجایی، حضور در جلسه شورای اداری و بازدید از مناطق سیل زده استان اختصاص دارد.

قیصربیگی با بیان اینکه افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های هفته دولت امسال متفاوت از سال‌های گذشته است، اظهار کرد: مجموعه طرح‌ها و پروژه‌های هفته دولت در استان بصورت متمرکز در سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور و در جشنواره شهید رجایی رونمایی می‌شود.

 

او به برنامه سفر‌های شهرستانی مسئولان استان در هفته دولت اشاره کرد و گفت: این سفر‌ها با حضور استاندار ایلام در شهرستان‌های مهران و دهلران شروع شده است و طی امروز تا پایان هفته توسط معاونان استاندار تداوم می‌یابد.

قیصربیگی افزود: بر این اساس عصر امروز یکشنبه سوم شهریورماه معاون امور عمرانی استاندار ایلام به شهرستان بدره سفر می‌کند و صبح فردا دوشنبه چهارم شهریورماه نیز در سومین روز از هفته دولت معاون سیاسی امنیتی به شهرستان چرداول و معاون توسعه منابع انسانی به شهرستان دره شهر سفر خواهند کرد.

او اظهار کرد: سه شنبه پنجم شهریورماه نیز معاون امور اقتصادی به شهرستان آبدانان، معاون سیاسی امنیتی به شهرستان ایوان، معاون امور عمرانی به شهرستان سیروان و معاون امور اقتصادی استاندار به شهرستان ملکشاهی سفر می‌کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام اضافه کرد: در این برنامه‌ها استاندار و معاونان وی در بدو ورود به شهرستان‌ها با حضور در مزار شهدا و یا دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام می‌کنند.

قیصربیگی یادآور شد: بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، بازدید از مکان‌های عمومی از جمله بیمارستان‌ها و تشریح دستاورد‌های نظام و دولت با حضور در ویژه برنامه هفته دولت در شهرستان‌ها که با حضور مردم، مسئولان، رسانه‌ها و مجموعه فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی برگزار می‌شود از دیگر برنامه‌های حضور مسئولان استان در شهرستان هاست.

او از تمامی خبرنگاران برای حضور در این برنامه‌ها دعوت و تاکید کرد: اصحاب رسانه که نقش ممتازی در اطلاع رسانی دستاورد‌های نظام و دولت دارند می‌تواند در این هفته با حضور در این ویژه برنامه‌ها رسالت خطیر خود را، چون گذشته به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/اس

سفر معاون رئیس جمهور به ایلام

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.