سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره بیست و دوم مراکز استانها؛

تجلیل از برگزیدگان مرکز کردستان

درمراسمی از برترین‌های صدا و سیمای مرکز کردستان درجشنواره بیستم ودوم تولیدات رادیو تلویزیونی مراکز استان‌هاتجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رئیس سیمای مراکز استان‌های رسانه ملی در این مراسم موفقیت‌های فرهنگی را زمینه ساز توسعه اجتماعی فرهنگی و اقتصادی دانست و گفت: موفقیت‌های اخیر استان کردستان در تولید آثار فاخر و قرار گرفتن این استان در رده دهم مراکز برتر، نوید بخش این مسئله است که هنرمندان کردستانی توانسته اند از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در معرفی کردستان  به کشور بهره گیرند. 
فاطمی غنای فرهنگی کردستان را زمینه‌ای مناسب برای تولید آثارفرهنگی بیان کرد و گفت: پشتوانه اصلی رسانه ملی مراکز استان‌ها و پشتوانه مراکز استان‌ها هم نیرو‌های توانمند و هنرمند هستند.
وی همچنین نوید تبدیل شدن استان کردستان به قطب موسیقی و مستند رابه مردم داد.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان هم در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان کردستان برای تولید آثار فاخر گفت: استفاده از جنبه‌های فرهنگی، زیبایی‌های اقلیمی و آداب و رسوم می‌تواند رسانه را بیش از پیش موفق کند.
عبدالملکی در ادامه به پوشش ۹۵ درصدی دیجیتال در کردستان اشاره کردو گفت :مهرماه امسال کردستان میزبان مدیران ارشد فنی استان‌ها خواهد بود و در این سفر با آنالوگ خداحافظی خواهیم کرد و بعد از آن پوشش شبکه‌ها صد در صد دیجیتال خواهد شد.
وی همچنین از فراهم شدن زمینه تولید سریال فاخر سنجر خان با مساعدت استاندار کردستان خبر داد و گفت: سریال امیر نظام گروس هم به زودی وارد فاز اجرایی خواهد شد و در آینده  نیز سریال مستوره اردلان را هم تولید خواهیم کرد.

پوشش صدرصدی شبکه های دیجیتال درکردستان  تا مهرماه امسال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.