سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۸ پروژه ویژه هفته دولت در سرباز آماده بهره‌برداری است

فرماندار شهرستان سرباز گفت: ۴۸ پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت در این شهرستان مرزی آماده بهره‌برداری شده که در طول این هفته راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سلیم کدخدا فرماندار شهرستان سرباز  با تبریک فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: نامگذاری هفته اول شهریور ماه به نام هفته دولت یادآور نام و یاد شهیدان والامقام رجایی و باهنر و تمام کسانی است که مسیر عمران و آبادانی و پیشرفت همه جانبه کشور را هموار کرده‌اند.

او افزود: امروزه دولتمردان ما با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب در کمال دلسوزی و صداقت در تلاش‌اند تا با تکیه بر توانایی‌های مردان و زنان این سرزمین ضمن حل مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه دشمنان را مایوس و ناامید کنند.

فرماندار سرباز گفت: با وجود همه محدودیت‌ها و تحریم‌ها امروز شاهد افتتاح پروژه‌های بزرگ با اعتبار‌های کلان در جای جای میهن ایران اسلامی هستیم.

او به پروژه‌های عمرانی آماده افتتاح در شهرستان مرزی سرباز اشاره و بیان کرد: برای بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی هفته دولت در سرباز ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

کدخدا افزود: همچنین ۱۲ پروژه دیگر با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در طی هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام/ع

پروژه‌های عمرانی در شهرستان مرزی سرباز آماده افتتاح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.