سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۰ طرح هفته دولت در مهاباد افتتاح می‌شود

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری مهاباد گفت: ۴۰ پروژه عمرانی و تولیدی شامل ۳۵ طرح افتتاحی، ۳ مورد کلنگ زنی و ۲ پروژه شاخص است.

صنعتی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: به مناسبت هفته دولت ۴۰ پروژه عمرانی و تولیدی در ۵ بخش شهری، ۳۲ طرح در بخش مرکزی و ۳ طرح در بخش خلیفان با اعتبار بالغ بر هزار میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: اعتبار صرف شده برای ۳ پروژه عمرانی و تولیدی مهاباد ۱۴۰ میلیارد ریال و برای ۳۵ پروژه روستایی ۸۶۵ میلیارد ریال است که در مجموع ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه‌ها صرف شده است.

صنعتی تعداد پروژه‌های کلنگ‌زنی در شهرستان مهاباد را در هفته دولت ۳ مورد خواند و اضافه کرد:همزمان با آغاز عملیات احداث واحدها، ۳۵ طرح نیز آماده بهره‌برداری هستند.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری مهاباد نیز به پروژه‌های تولیدی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی آماده افتتاح در هفته دولت اشاره کرد و گفت: آبیاری تحت فشار قسمت اعظم مجموع طرح‌های جهاد کشاورزی که در ۸ پروژه جمع بندی شده، ۷ طرح پروار بندی دام در جهادآباد، آسفالت معابر روستایی، گاز رسانی به روستا، جمع آوری شیر، نوسازی و گلنگ زنی مدارس‌های روستایی ، پروژه‌های صنعتی مواد شوینده، تولید مبل و برنامه‌های آبخیز داری منابع طبیعی، توسعه صنعت شیلوان، توسعه برق رسانی روستایی و کارخانه آسفالت از جمله این طرح هاست که بر اساس این طرح‌ها بیش از ۴۰ نفر زمینه شغل ایجاد شده است.

انتهای پیام / س خ 

پروژه های افتتاحی  به مناسبت هفته دولت در مهاباد

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مرتضی
۰۸:۲۲ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
اعتبار صرف شده برای مجموع طرح ها ...
140+865=؟؟؟