سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شروع عملیات پروژه‌های آبخیزداری در شهرستان روانسر

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان روانسر گفت: در دومین روز از هفته دولت عملیات اجرایی و تکمیل پروژه‌های آبخیزداری این شهرستان در مساحتی بالغ بر ده هزار هکتار آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه،  فرزاد خسروی رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان روانسر اظهار داشت همزمان با آغاز هفته دولت عملیات اجرایی و تکمیل پروژه‌های آبخیزداری این شهرستان در مساحتی بالغ بر ده هزار هکتار و اعتباری به مبلغ ۳۰ میلیارد از محل صندوق توسعه ملی آغاز شد.

او گفت: این پروژه‌ها در قالب طرح مدیریت بوم سازگان زاگرس و تحت عنوان اقدامات بیولوژیک و مکانیکی در حوزه آبخیز کیلانبر اجرایی می‌شود که شامل اجرای سازه‌های مهار و پیشگیری از سیل در حوزه کیلانبر با اجرای زیر پروژه‌های اصلاح و بهبود مراتع، تعمیر و مرمت چشمه سار، قرق، کپه کاری با بذر گیاهان مرتعی، کاشت گیاهان دارویی، جنگلکاری با نهال و بذر گونه‌های جنگلی و اجرای سازه‌های آبخیزداری در حوزه کیلانبر شروع شده است.

خسروی بیان کرد : کار مرمت و بازسازی سازه‌های خسارت دیده در اثر سیلاب‌های ابتدای سال ۹۸ از جمله بند‌های گابیونی و سنگی ملاتی حوزه کلاوه و خراجیان نیز از اعتبارات استانی انجام خواهد شد.

انتهای  پیام/ز

 

تکمیل پروژه‌های آبخیزداری در روانسر 

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.