سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از اقتصاد داخلی هدف کمپین زنگ تفریح شهروند/ تهیه ۸۰ درصد اقلام تحصیلی دانش آموزان از تولیدکنندگان ایرانی

کمپین زنگ تفریح شهروند با شعار "تخفیف، تفریح و جایزه" از اول شهریور ماه آغاز به کار کرده است و تا نیمه مهرماه نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، کمپین زنگ تفریح شهروند با شعار "تخفیف، تفریح و جایزه" از اول شهریور ماه با تخفیفات ویژه برای انواع لوازم التحریر، پوشاک، کیف و کوله و غیره در تمام فروشگاه‌های شهروند آغاز شده و تا ۱۵ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

فروشگاه‌های شهروند در راستای حمایت از اقتصاد خانوار و کمک به تنظیم بازار در فصل بازگشایی مدارس، طی رایزنی‌های مستمر با تأمین کنندگان توانسته بیش از ۳۰۰۰ قلم کالا را با تخفیفات فوق العاده به شهروندان عرضه کند.

از سویی با توجه به افزایش قیمت چشمگیر کاغذ طی ماه‌های اخیر و نگرانی‌های به وجود آمده برای خانوار‌ها در تأمین دفاتر مورد نیاز دانش‌آموزان، شهروند بر اساس تدابیر از قبل پیش بینی شده ضمن تأمین این کالا با قیمتی مناسب تخفیفات ۲۵ تا ۴۰ درصدی را برای این کالا در نظر گرفته است.


بیشتر بخوانید: عرضه محصولات فناوری محور شهروند به فروشگاه‌های زنجیره‌ای


با توجه به نامگذاری سال ۹۸ تحت عنوان "رونق تولید"، فروشگاه‌های شهروند بیش از ۸۰ درصد اقلام تحصیلی مورد نیاز دانش‌آموزان را از تولیدکنندگان ایرانی تهیه کرده که این امر نه تنها منجر به حمایت از اقتصاد داخلی می‌شود، بلکه در راستای توجه به حقوق مصرف کنندگان، کالایی با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

کمپین زنگ تفریح شهروند آغاز به کار کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.