سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته دولت فرصتی مغتنم برای پرداختن به مشکلات

استاندار خراسان رضوی در پیامی آغاز هفته دولت را به عموم مردم و دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی با انتشار پیامی هفته دولت را به عموم مردم و دولتمردان کشور تبریک گفت که متن پیام به شرح زیر است.

بسمه تعالی
هفته دولت، که با نام و یاد شهیدان والا مقام"رجایی" و " باهنر" مزین و نامگذاری شده فرصتی برای سرمشق قراردادن راه، روش و منش این عزیزان در زمینه خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم است.

در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به نام رونق تولید نامگذاری شده است، هفته دولت فرصتی مغتنم برای پرداختن به مشکلات و رفع موانع تولید و بیان شفاف و روشن تلاش‌ها و برنامه‌های دولت به مردم عزیز در این مسیر است.

امید می‌رود در سایه اتحاد و همدلی بین همه ارکان حاکمیت، با اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، به همت معین‌های اقتصاد مقاومتی گام‌های شایسته‌ای در مسیر توسعه و آبادانی استان خراسان رضوی و کشور برداشته شود.

اینجانب به نمایندگی از دولت محترم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، این هفته را به تمامی همکاران تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و ادامه راه شهیدان، از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
 
انتهای پیام//ع.ع

 

تبریک استاندار خراسان رضوی به مناسبت هفته دولت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.