سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه ساماندهی ورودی بوکان-مهاباد به بهره برداری رسید

پروژه ساماندهی ورودی بوکان-مهاباد با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، پروژه ساماندهی ورودی بوکان از طرف مهاباد، با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، قبل از ظهر امروز همزمان با دومین روز از هفته دولت، با حضور مسئولان شهرستان بوکان افتتاح و به بهره برداری رسید.

بابک رستم پور شهردار بوکان در آئین افتتاح این پروژه گفت: پروژه ساماندهی ورودی بوکان از طرف مهاباد شامل دو فاز اجرایی می‌باشد که فاز دوم و نهایی آن پس از تهیه زمین برای احداث فضای سبز و سرویس‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

او در تشریح مشخصات فنی این پروژه با بیان اینکه ۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع جدول گذاری و ۱۲ هزار و ٦۰۰ متر مربع زیر سازی و آسفالت انجام شده است، تصریح کرد: طول خیابان محل اجرای این پروژه ۷۰۰ متر مربع است که عرض هر باند آن ۹ مترمربع می‌باشد.

شهردار بوکان افزود: این پروژه در مدت زمان سه ماه توسط شهرداری بوکان اجرا شده است.

در چند سال گذشته عدم توجه مدیریت شهری به ورودی‌های شهر بوکان، منظره آشفته‌ای را در این ورودی‌ها پدید آورده بود، به طوری که در این نقاط، ناظر خود را در میان کوهی از نخاله‌های ساختمانی و ضایعات می‌دید.

با آغاز به کار دوره پنجم شورای شهر بوکان اقداماتی اجرایی در جهت ساماندهی ورودی‌های این شهر انجام شد. هر چند که نبود زمین در برخی از این ورودی ها، باعث عدم جانمایی فضای سبز، سرویس‌های بهداشتی و استراحت گاه‌ها شده است.

در جریان هفته دولت ۲۵ طرح و پروژه عمرانی در زمینه‌های مختلف در شهرستان بوکان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.
 
انتهای پیام/م

 

افتتاح پروژه ساماندهی ورودی بوکان-مهاباد 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.