سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گنج‌زاده: کسب سهمیه المپیک اولویت اول ملی پوشان کاراته است

ملی پوش کاراته گفت: اولویت اول ما برای المپیک کسب سهمیه است و بعد به مدال آوری فکر می‌کنیم.

سجاد گنج زاده ملی پوش کاراته کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: اولین بار است که رشته کاراته وارد المپیک شده است و همه تلاشمان را می‌کنیم که در وهله اول سهمیه المپیک را کسب کنیم و در گام دوم به فکر مدال آوری در این مسابقات هستیم. به هر حال سطح رقابت‌ها بالا است و همه برای حضور در المپیک تلاش می‌کنند. بیشتر حریفان ما قوی هستند به ویژه اینکه تمامی کشور‌ها برای حضور ورزشکارانشان در این رویداد مهم سرمایه گذاری زیادی انجام داده اند.

او تصریح کرد: ورزشکاران اروپایی به نسبت قوی‌تر از کاراته کاران آسیایی و آفریقایی هستند و قاره آمریکا به نسبت از سه قاره دیگر ضعیف‌تر است. نزدیک‌ترین رقابت پیش روی ما مسابقات لیگ جهانی ژاپن است که ۱۵ – ۱۶ شهریور ماه برگزار می‌شود و خوشبختانه بعد از مسابقات آسیایی ازبکستان سه دوره اردو آماده سازی داشتیم و قبل از اعزام نیز در یک اردو دیگر شرکت خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: رهنما: خانواده کاراته باید از خودزنی دست بردارد/ عملکرد تیم ملی بانوان سینوسی است


گنج زاده افزود: بعد از قهرمانی در آسیا چند روزی استراحت داشتیم. همه تلاش می‌کنیم که از رقابت‌ها سربلند بیرون بیاییم. تجربه مسابقات ازبکستان هم می‌تواند برای ما خوب باشد و هم می‌تواند بد.


بیشتر بخوانید: واکنش سرپرست فدراسیون کاراته به دریافت پول از ورزشکاران


ملی پوش کاراته اظهار داشت: ۶۴ کاراته‌کا در لیگ جهانی حضور دارند. تمام قدرت‌های دنیا به این مسابقه می‌آیند و امیدشان به کسب سهمیه المپیک است. ۲ نفر اول هر وزن به طور مستقیم جواز حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را به دست می‌آورند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.