سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جعفری: لباس شهر خودرو ۹۰ درصد به پیراهن تیم رُم شبیه است/ تیم ملی فوتبال مقابل هنگ کنگ آل اشپورت می‌پوشد

نماینده شرکت آل اشپورت در خاورمیانه در خصوص حواشی که بر سر طرح پیراهن های تیم های لیگ برتری به وجود آمد، توضیحاتی داد.

وحید جعفری، نماینده شرکت آل اشپورت در خاورمیانه در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتقاد‌های اخیر مطرح شده نسبت به طراحی لباس تیم شهر خودرو خراسان بیان کرد: اگر غیر از این بود جای تعجب داشت روزی که به فوتبال ایران برگشتم توقع تمام این شیطنت‌ها را داشتم. مسائلی که در گذشته بوده است اکنون هم وجود دارد و در آینده هم ادامه خواهد داشت، اما بیدی نیستم که با این باد‌ها بلرزم و بی شک با قدرت بیشتر به کارم ادامه می‌دهم. متاسفانه در فوتبال ایران عادت شده افراد جز تخریب فردی که قصد کمک به فوتبال ایران دارد بلد نباشند. هر آدم منصف و یا حتی مغرضی می‌داند کیت تیم شهر خودرو (پدیده) یکی از بهترین کیت‌هایی است که تاکنون برای تیم‌های ایرانی طراحی شده است. نمی‌خواهم به عنوان طراح لباس چنین حرفی بزنم، اما لباس شهر خودرو شباهت ۹۰ درصدی به پیراهن تیم رم ایتالیا دارد.


بیشتر بخوانید: رنگ لباس دوم و سوم شهرخودرو مشخص شد


او ادامه داد: می‌گویند آل اشپورت از طرح‌های بنجل در انبارش برای تیم‌های ایرانی استفاده می‌کند، اما بنجل آن افکاری است که اینگونه فکر می‌کند. تمام شرکت‌های تولید کننده البسه ورزشی از آدیداس، نایکی، پوما تا شرکت ما سالانه طرح‌هایی را در کاتالوگ خودش قرار می‌دهد.

نماینده شرکت آل اشپورت در خاورمیانه افزود: یکی از شرکت‌هایی که سالانه برای هر تیمی طراحی خاص انجام می‌دهد آل اشپورت است و حتی شرکت‌های آدیداس و نایکی در طول سال طرح اختصاصی برای تیم‌ها ندارند بلکه یک طرح را برای تمام تیم‌ها استفاده می‌کنند. البته طراحی خاص اینگونه نیست که من امروز طرحم را ارائه بدهم و فردا آن طرح روی پیراهن بنشیند بلکه برای این کار نیاز به گذشت زمان داریم. پس از تائید طراحی‌ها نیاز به ۱۲۰ تا ۱۵۰ روز زمان برای اجرایش داریم. قرارداد ما با باشگاه‌ها سه ساله است و از نیم فصل دوم لیگ یا سال‌های بعدی از طرح اختصاصی برای پیراهن آن‌ها استفاده می‌کنیم.

جعفری تصریح کرد: ما پس از امضاء قرارداد با باشگاه‌ها تا شروع لیگ تنها ۳۵ روز زمان داشتیم و به همین دلیل نمی‌توانستیم طراحی خاصی انجام بدهیم. به همین دلیل مسئولان باشگاه‌ها از طرح‌های آماده در کاتالوگ ۲۰۱۹ آل اشپورت انتخاب کردند.

وی ادامه داد: بحث دیگری که مطرح می‌کنند این است چرا رنگ پیراهن و شورت شهر خودرو با هم متفاوت است. من هم می‌توانم هزار ایراد از برگ گل بگیرم. چاپ با حرارت روی پیراهن می‌نشیند، اما شرت چاپ نمی‌خورد. به همین دلیل بین رنگ پیراهن شورت حتی تیم بارسلونا هم درصدی با هم تفاوت دارد. از قدیم گفته اند یزد دور است، اما گز نزدیک است. در تمام پیراهن‌هایی که طرحشان با حرارت چاپ روی متریال می‌نشیند رنگ آن‌ها با شورت تغییر می‌کند و این موضوع حتی در لباس‌های تیم برزیل و آرژانتین هم وجود دارد. ما روی شورت ورزشی طراحی نمی‌زنیم.

جعفری درباره تولید البسه تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما برای تیم ملی هم این مشکل زمابندی را داریم. حدود ۲ هفته پیش با فدراسیون فوتبال قرارداد بستیم و با توجه به اینکه ۲ هفته دیگر تیم ملی با هنگ کنگ بازی دارد از طرح‌های موجود در کاتالوگ امسال مان برای این بازی استفاده می‌کنیم. از علاقه‌مندان دعوت کرده ایم برای طراحی لباس تیم ملی به ما کمک کنند.


بیشتر بخوانید:  فیفا برای استفاده از یوز روی پیراهن تیم ملی فوتبال ایران موافقت کرده است/ احتمالا طرح اختصاصی لباس شاگردان ویلموتس در آذرماه رونمایی خواهد شد


او درباره استفاده از یوز روی لباس تیم ملی اظهار داشت: ما اصرار داریم یوز روی پیراهن قرار بگیرد، اما به نظر می‌رسد مسئولان فدراسیون فوتبال که دنبال تغییر لوگوی آن هستند اصرار می‌خواهند از یوز به جای توپی که در لوگوی فعلی وجود دارد استفاده کنند. در این حالت لوگوی فدراسیون هم مانند لوگوی تیم ملی انگلیس می‌شود که در ان طرح سه شیر وجود دارد. حال اگر این مورد اتفاق نیفتاد با توجه به اینکه طرح استفاده از یوز روی پیراهن مورد تائید فیفا قرار گرفته است از این طرح روی پیراهن استفاده می‌کنیم. تیم ملی مقابل هنگ کنگ آل اشپورت می پوشد و مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/

اظهارات جعفری درباره قرارداد آل اشپورت با باشگاه های ایرانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.