سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترکمان: مقابل پرسپولیس شایسته باخت نبودیم

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: نیاز به هماهنگی بیشتری داریم و می‌خواهیم مردم جم را خوشحال کنیم.

مهدی ترکمان بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی تیمش مقابل پرسپولیس تهران در هفته نخست لیگ برتر بیان کرد: بازی خوبی بود، اما تغییرات زیادی در تیم ما رخ داده است و بازیکنانی که در تیم حضور دارند نیاز به هماهنگی بیشتری دارند، اما در کل برای ما این بازی راضی کننده بود و می‌توان گفت که باخت در این دیدار حق ما نبود و پرسپولیس با استفاده از یک موقعیت نصف و نیمه نتیجه را به نفع خود تغییر داد.


بیشتر بخوانید: رضاییان: پرسپولیس روی تک موقعیت‌ به برتری رسید


ترکمان درخصوص ضربه‌ای که به تیر دروازه پرسپولیس زد، بیان کرد: ضربه‌ای که من زدم نسبت به گلی که دیروز استقلال دریافت کرد، زاویه کم تری داشت و دیوار دفاعی پرسپولیسی‌ها طبق عکس‌هایی که من دیدم، پرش بیشتری داشت. مجبور بودم که ارتفاع توپ را بیشتر کنم و به همین دلیل توپ به تیر دروازه خورد. اگر ارتفاع توپ را کمتر می‌کردم، قطعا توپ به دیوار دفاعی می‌خورد. در بازی استقلال و ماشین سازی فکر می‌کنم یکی، ۲ بازیکن که در دیوار دفاعی  استقلال حاضر بودند، پرش خوبی نداشتند و توپ تبدیل به گل شد. هرچند که شکی نیست که به خوبی به آن توپ ضربه زده شده است.


بیشتر بخوانید:  پرسپولیس یک - پارس‌جنوبی صفر/ چیپ ترابی روبان افتتاحیه لیگ برتر را قیچی کرد


بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی درمورد بازی هفته بعدی تیمش مقابل ذوب آهن، گفت: ان شاءالله در این بازی برای برد به میدان می‌رویم و می‌خواهیم بهتر از بازی با پرسپولیس ظاهر شویم. تمام تلاش مان را می‌کنیم که مردم جم را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/ 

اظهارات مهدی ترکمان درباره بازی با پرسپولیس تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.