سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم هوای گرم طی سه روز آینده در اردبیل

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل از تداوم هوای گرم طی سه روز آینده در سطح استان اردبیل خبر داد.

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی سه روز اول هفته جاری در تمام شهر‌های استان اردبیل هوای گرم (بویژه امروز ۲ شهریور) تداوم خواهد داشت.

او بیان کرد: از روز سه شنبه (۵ شهریور) ضمن کاهش چند درجه‌ای دمای هوا از شدت گرمی هوا در سطح استان اردبیل کاسته شده و بویژه در مناطق مرکزی که همراه با هوای نسبتاً خنکی خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: از عصر امروز تا قبل از ظهر فردا ضمن وزش باد در مناطقی از استان اردبیل (بویژه در ارتفاعات) شاهد رشد ابر نیز خواهیم بود.

محمدی گفت: از لحاظ بارشی تا آخر این هفته سامانه فعال بارشی در استان اردبیل انتظار نمی‌رود و طی بعدازظهر‌ها در اغلب مناطق مرکزی و شمالی استان وزش باد پدیده غالب خواهد بود.

او افزود: لازم به توصیه است که به دلیل کاهش رطوبت موجود در منطقه و افزایش محسوس دما و از طرفی وزش باد طی بعدازظهر‌ها زمینه برای آتش سوزی مراتع و جنگل‌های استان محتمل می‌باشد که ضروری است مسئولین و عموم مردم استان تمهیدات لازم را مبذول فرمایند.

انتهای پیام/ح

افزایش دمای هوا در اردبیل

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.