سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملی پوش تیم کبدی:

حقوق ماهیانه ملی پوشان کبدی ۳۰۰ هزار تومان است

غزال خلج گفت: ملی پوشان کبدی ماهیانه ۳۰۰ هزار تومان حقوق دریافت می‌کنند.

غزال خلج ملی پوش کبدی کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: من ۱۲ سال عضو تیم ملی کبدی بودم و پس از قهرمانی در مسابقات آسیایی جاکاتا به دلیل اینکه رسیدگی مناسبی وجود نداشت از تیم ملی خداحافظی کردم. ۲۰ سال ملی پوش بودم. ابتدا در تکواندو، بعد در فوتبال و پس از آن به عضویت تیم کبدی درآمدم. وضعیت زندگی به گونه‌ای است که باید شاغل باشم. اکنون ۹ سال است که کار می‌کنم و به عنوان مربی بدنساز فعالیت دارم.

حقوق ماهیانه ملی پوش کبدی ۳۰۰ هزار تومان است

او تصریح کرد: حقوق ماهیانه ملی پوش کبدی ۳۰۰ هزار تومان است که خرج رفت و آمد ما هم نمی‌شود. ۶ ماه پس از قهرمانی در مسابقات جاکارتا پاداش ما را دادند. قرار بود ۸۰ سکه بدهند که تبدیل شد به ۸۰ تا سه میلیون تومان و من به خاطر سختی‌ها و مشکلاتی که عضویت در تیم ملی داشت بسیار خسته شدم. ما ۶ ماه از خانواده دور بودیم و در شهر‌های مختلف در اردو به سر می‌بردیم.


بیشتر بخوانید: مجمع سالیانه فدراسيون كبدى برگزار شد


خلج افزود: من بهترین بازیکن تیم ملی ایران بودم. رسیدگی‌ها ضعیف است و این مسئله تقصیر فدراسیون یا وزارت ورزش و جوانان نیست و شرایط به گونه ای بود که نتوانستم ادامه دهم. به هر حال هیچ ورزشکاری بدش نمی‌آید به عنوان بهترین بازیکن تیم ملی کشورش باشد.

ملی پوش تیم کبدی اظهار داشت: متاسفانه لیگ کشور شرایط مناسبی ندارد. فقط یک سال آن هم در سال گذشته توانستیم لیگ خوبی داشته باشیم. اما سال‌های قبل‌تر لیگ خوب برگزار نمی‌شد. مبلغ قرارداد بهترین بازیکنان در لیگ چیزی حدود سه تا پنج میلیون تومان است.


بیشتر بخوانید: قهرمان کبدی جهان مغلوب ایران شد / کبدی‌کاران فینالیست شدند


خلج تصریح کرد: تمامی ورزشکاران خانم ما باید کار کنند و حدود ۹۰ درصد بانوان ورزشکاری که من می‌شناسم شاغل هستند. ما در جاکارتا بعد از ۱۵ سال هند را شکست دادیم. بعد از پیروزی انقلاب جمهوری اسلامی اولین تیم بانوان بودیم که مقام قهرمانی آوردیم. امیدوارم مسئولان این تیم را رها نکنند، چون حفظ قهرمانی سخت‌تر از به دست آوردنش است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.