سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید صفر تا صد دو تله فیلم در استان آغاز می‌شود

مدیر کل صدا وسیمای خراسان جنوبی گفت: تا پایان شهریور ماه تولید دو تله فیلم با موضوع شتر و بوی زعفران در استان شروع می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، آینه دار با بیان اینکه پوشش دیجیتال در استان به ۹۰ درصد رسیده است گفت: از ابتدای امسال ۲۱ فرستنده دیجیتال به صورت آزمایشی در ۷ شهرستان راه اندازی شده است.

او  بیشترین پوشش دیجیتال در سطح استان را شهرستان طبس و کمترین را در شهرستان درمیان اعلام کرد.

مدير كل صداو سيمای خراسان جنوبی گفت: دو تله فيلم به اسم ياور با موضوعيت شتر و بوی خوش زعفران توليد ميشود که فرصت مناسبی برای جامعه ی هنری استان می باشد.

آینه دار با بيان اينكه از ابتدای امسال تا به امروز بيست و يك فرستنده ديجيتال در هفت شهرستان به صورت ازمايشی راه اندازی شده است. افزود: پوشش ديجيتال در استان خراسان جنوبی نزديك به ٩٠ درصد رسيده كه حدود هشت درصد پيشرفت داشته.

او از برنامه ها ی مركز خراسان جنوبی در هفته ی دولت خبر داد و گفت: دو برنامه ويژه برنامه ی گفتمان با حضور استاندار و برنامه ی بازتاب توليد ميشود و برنامه یايينه  تلاش  به صورت زنده در صدا توليد و در سيما روز بعد تكرار می شود.

مدیر کل صدا وسیمای خراسان جنوبی با بيان اينكه در حوزه صدا و سيما چهارده عنوان برنامه در هفته ی دولت پخش مي شود افزود: برنامه ی گفتگو ويژه خبری هر شب پخش ميشود.

آینه دار با بيان اينكه مركز صدا و سيماي خراسان جنوبي به عنوان مركز برتر در حوزه پژوهش در بين مراكز استان ها معرفی شده
گفت:٢٠ ديپلم افتخار و لوح تقدير، ٣ تنديس ويژه جشنواره(هد هد زرين) و جايزه در بخش نواوی و خلاقيت از جمله افتخارات مركز خراسان جنوبی است.

انتهای ییام / ط ا

درخشش صدا و سیمای خراسان جنوبی در جشنواره تولیدات مراکز استانها

 

 

برچسب ها: صدا و سیما ، فناوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.