سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهدا نزد خدا از درجات بالایی برخوردار هستند

استاندار آذربایجان شرقی گفت: شهدا زنده اند و نزد خدا روزی می‌خورند و در نزد خدا از درجات بالایی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی صبح امروز در آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای تبریز به مناسبت آغاز هفته دولت گفت: حتی تصور اینکه شهدا مرده‌اند اشتباه است لذا شهدا زنده اند و نزد خدا روزی می‌خورند و از درجات بالایی نیز برخوردار هستند.

او ادامه داد: از خداوند متعال می‌خواهیم تا یاری مان کند در این مسئولیت بزرگی که بر عهده داریم به نحو احسن انجام وظیفه کرده و در خدمت به مردم و تداوم این راه تلاش کنیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی، خاطرنشان کرد: در این مراسم با شهدا تجدید بیعت می‌کنیم و ضمن اینکه از آرمان‌های والایشان آن‌ها پیروی می‌کنیم ادامه دهنده راه آن‌ها نیز هستیمدر این مراسم استاندار آدربایجانشرقی به همراه جمعی از مسئولین استانی و نیرو‌های مسلح استان مزار شهدا را غبارروبی و عطر افشانی کردند.

گفتنی است؛ انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه‌ای از دولتمردان مردمی بودند، هفته‌ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است که از دوم تا هشتم شهریور می‌باشد.

 

انتهای پیام/

شهدا زنده اند و نزد خدا روزی می‌خورند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.