سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح توسعه ۵۰ هکتاری ناحیه صنعتی دلگان آغاز می‌شود

فرماندار دلگان گفت: به مناسبت هفته دولت طرح توسعه ۵۰ هکتاری ناحیه صنعتی دلگان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مجتبی شجاعی فرماندار دلگان اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت طرح توسعه ۵۰ هکتاری ناحیه صنعتی دلگان آغاز می‌شود، دولت این آمادگی را دارد که در کنار بستر سازی مناسب و تامین زیرساخت‌های ناحیه صنعتی، در زمینه واگذاری زمین به طرح‌های تولیدی و اشتغالزایی در این ناحیه در دلگان با بهترین شرایط و همچنین ارائه تسهیلات هم از محل روستایی و عشایری و هم بنیاد برکت اقدام کند.

فرماندار دلگان افزود: در طرح گازرسانی به دلگان پیش بینی کامل برای تجهیز ناحیه صنعتی و واحد‌های مربوطه به انشعاب گاز شده است.

شجاعی گفت: پیگیری و تاییدیه‌های لازم برای توسعه فیبر نوری و زیرساخت‌های مخابراتی ناحیه صنعتی نیز صورت گرفته است.

او  برای اهالی حسین آباد گلمورتی دلگان در حاشیه شهر خبر خوش داشت و گفت: زیرساخت‌های محله حسین اباد در حاشیه شهر گلمورتی دلگان در حال توسعه و نوآوری است.

فرماندار دلگان بیان کرد: احداث سالن ورزشی ۲۵۰۰ متری، کتابخانه، خانه بهداشت از اعتبارات بازآفرینی ۹۷ در حال اجرا و یا اغاز است و انشاله پیش بینی احداث بزرگترین مدرسه شبانه روزی دخترانه شهرستان در این محله در سال ۹۸، نوید توسعه این محله پرجمعیت را میدهد.

او  ادامه داد: پیش بینی اجرای خط گاز در این محله نیز صورت گرفته است که با آغاز گازرسانی شهری در سال جاری اجرایی میشود.

شجاعی با تقدیر از خدمات عمرانی شهرداری و شورای شهر گلمورتی گفت: شهرداری نیز برنامه‌ای خوبی در عمران و آبادانی این‌محله را در دستور کار دارد.

انتهای پیام/ع

طرح گازرسانی به دلگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.