سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تساوی خانگی هایپر برابر حریف بندرعباسی

تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر در هفته نهم لیگ برتر فوتسال به مصاف آذرخش بندرعباس رفت و به تساوی رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،از هفته نهم لیگ برتر فوتسال تیم هایپر شاهین‌شهر از ساعت ۱۸ دیروز و در ورزشگاه تختی شاهین‌شهر پذیرای آذرخش بندرعباس بود.

در ابتدای نیمه اول این تیم آذرخش مهمان بود که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت و چند موقعیت گلزنی ایجاد کرد، اما موفق به گلزنی نشد؛ هایپر نیز بیشتر به دنبال بسته نگاه‌داشتن دروازه خود بود.

در ادامه نیمه اول و با گذشت چند دقیقه از بازی، هایپر بر بازی سوار شد و برای رسیدن به گل برتری جلو کشید، اما موقعیت‌های این تیم یکی پس از دیگری از دست رفت تا نیمه اول با نتیجه مساوی بدون گل به پایان برسد.

در ابتدای نیمه دوم هایپر برای کسب پیروزی در این بازی خانگی به میدان آمد و رفته رفته بر شدت حملات خود افزود، اما بازیکنان این تیم در امر گلزنی ناموفق بودند؛ در اواسط نیمه دوم بازی درگیرانه دنبال شد و به دلیل درگیری بازیکنان چند دقیقه متوقف شد.

در ادامه نیمه دوم نیز حملات هایپر شدت بیشتری داشت، اما برخلاف جریان بازی آذرخش به گل رسید و هایپر به سختی در دقایق پایانی گل را جبران کرد؛ این بازی در نهایت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

انتهای پیام/م

 

برگزاری دیدار تیمهای فوتسال هایپرشاهین شهر با آذرخش بندرعباس

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.