سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب مدال طلا بانوی کونگ فو سیستان و بلوچستان در المپیاد کشوری

بانوی شایسته کونگ فو کار سیستان و بلوچستان ((ساجده پیوست)) در وزن ۴۴ توانست در کمال شایستگی مدال ارزشمند طلا را به ارمغان آورد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان وبلوچستان ، دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور رشته کونگ فو دختران با حضور ۴۹۴ دختر کونگ فو کار کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

بانوی شایسته کونگ فو کار سیستان و بلوچستان ((ساجده پیوست)) در وزن ۴۴با شکست همه حریفان توانست در کمال شایستگی بر سکوی نخست المپیاد کشوری ایستاده و مدال ارزشمند طلا را برای کاروان بزرگ ورزشی از هامون تا مکران به ارمغان آورد.

همچنین ۲ فینالیست دیگر استان، ((سید سحر حسینی)) در وزن ۵۱_ و ((مبینا دشتی)) در وزن ۳۸_ با وجود ارائه بازی‌های زیبا و دیدنی به مقام دوم دست پیدا کرده و ۲ مدال نقره ارزشمند به سبد مدال‌های سیستان و بلوچستان اضافه کردند.

همچنین تیم منتخب کونگ فو دختران سیستان و بلوچستان با کسب مدال برنز توسط سحر سرحدی مقدم در وزن ۳۶_، بهمراه یک مدال طلا و دو نقره به مقام دومی تیمی دست پیدا کردند و نقره تیمی با ارزش را صید کردند.

مسابقات کونگ فوی دختران دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور از ۳۱ مرداد لغایت ۲ شهریورماه ۹۸ با حضور ورزشکاران مستعد و منتخب سراسر کشور به میزبانی شهرکرد برگزار شده است.

پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان در پی کسب موفقیت‌های تیم منتخب کونگ فو دختران

ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در پی کسب موفقیت‌های تیم منتخب کونگ فو دختران و کسب مدال ارزشمند طلای توسط بانوی شایسته استان، پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آماده است.

بانوان ورزشکار و سر بلند سیستان و بلوچستان در مهم‌ترین رویداد ورزشی کشور تحت عنوان #دومین_المپیاد_استعدادهای_برتر_ورزشی در توانستند با کسب مدال‌های خوشرنگ طلا، نقره و برنز علاوه بر افتخار آفرینی، نایب قهرمانی تیمی در بین ۳۱ استان کشور را برای مردم عزیزمان به ارمغان آوردند.

اینجانب نایب قهرمانی تیمی و کسب مدال ارزشمند طلای توسط (سرکار خانم ساجده پیوست) یکی از ذخایر تیم ملی را به جامعه بزرگ ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان تبریک و تهنیت گفته و آن را نشانی از توکل و همت جناب آقای نارویی رئیس هیات کونگ فو استان و همچنین تلاش ورزشکاران و مربیان زحمتکش میدانم و آرزوی موفقیت سایر ورزشکاران منتخب در #دومین_المپیاد_استعدادهای_برتر_ورزشی_کشور را دارم.

ادهم کرد زابلی
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان

انتهای پیام/ع

برگزاری دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.