سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزرگداشت مریم سعادت و مهین جواهریان در پردیس سینمایی سیتی سنتر

دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان گفت: مریم سعادت و مریم جواهریان هر دو زندگی خود را وقف هنر‌های نمایشی و سینمای کودک و نوجوان کرده‌اند.

آیین بزرگداشت مریم سعادت و مهین جواهریان، در حاشیه برگزاری سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان، عصر یکم شهریور ماه در پردیس سینمایی سیتی سنتر برگزار شد.
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان علیرضا تابش، دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان گفت: نسل کودک و نوجوان نیاز دارند تا با بزرگان عرصه هنر در حوزه کودک و نوجوان آشنا شوند و بدانند بداند بزرگان این حوزه چه خون دل‌هایی برای بزرگتر شدن دایره سینمای کودک و نوجوان خورده‌اند. خدارا شاکریم که جامعه جوان ایران به لطف خدا سرشار از هنرمندان پیشرو است که نمونه کار‌های آنان را شاهدیم.

او ادامه داد: خوشحالم که در این جشنواره فرصتی فراهم شد تا قدر مریم سعادت و مهین جواهریان را بدانند و با آن‌ها آشنا شوند.
دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان تصریح کرد: مولفه مشترک مریم سعادت و مریم جواهریان این است که هر دو زندگی خود را وقف هنر‌های نمایشی و سینمای کودک و نوجوان کرده‌اند و نشانه‌های هویتی ایران و عشق به ایران در آثارشان وجود دارد.

سیدجواد هاشمی درباره  اظهار کرد: گفتن از مریم سعادت  سخت است آن هم در پیشگاه کودکانی که شاید امروز کمتر این چهره را بشناسند، اما چه خوب که این محفل در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان برگزار شد تا کودکان بدانند چه کسانی در این راه استخوان خرد کرده‌اند تا سینمای کودک همچنان در حسرت گذشته بسوزد.

این بازیگر و کارگردان، ضمن آرزوی سلامتی برای مریم سعادت یادآور شد که او حق بزرگی بر گردن نسلی از کودکان دیروز و مردان و زنان امروز دارد.
 
 مهین جواهریان هم در این مراسم اظهار کرد: از ته دل از بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان که بانیان این مراسم و برگزار کننده جشنواره فیلم کودک و نوجوان هستند ممنونم. اینکه آن‌ها در شرایط سخت کشور این جشنواره را برگزار می‌کنند بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/ی
 
 


نسل جدید باید از پیشکسوتان حوزه سینمای کودک و نوجوان بیاموزند




 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.