سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمجید و حمایت سولشر از هافبک فرانسوی شیاطین سرخ

پس از توهین های نژادپرستانه ای که بر علیه پوگبا مطرح شد، سولشر به حمایت از هافبک تیمش پرداخت و خواستار برخورد با افرادی شد که در شبکه های اجتماعی چنین پست هایی توهین آمیزی منتشر می کنند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اوله گنار سولشر، سرمربی تیم فوتبال منچستر یونایتد به تمجید از عملکرد و شخصیت پل پوگبا هافبک فرانسوی تیمش پرداخت و از توهین های نژادپرستانه ای که علیه این بازیکن مطرح شده اعلام بیزاری کرد.


بیشتر بخوانید: شعار نژادپرستانه بازی یاران قدوس و دیژون را دچار وقفه کرد


پوگبا در جریان بازی تیمش برابر ولورهمپتون که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، یک ضربه پنالتی را از دست داد و همین موضوع باعث شد تا در فضای مجازی توهین های نژادپرستانه زیادی به این بازیکن سیه چرده شود.

سران باشگاه منچستر یونایتد در نشستی که قرار شده در روزه های آینده با عوامل شبکه اجتماعی توییتر داشته باشند، قوی ترین راهکار های موجود برای برخورد با چنین اقدامات نژاد پرستانه ای را بررسی خواهند کرد. هم تیمی های پوگبا هم در روز های اخیر در حمایت از ستاره فرانسوی تیمشان صحبت هایی را مطرح کرده بودند.


بیشتر بخوانید: رئیس باشگاه شالکه به دلیل سخنان نژادپرستانه استعفا کرد


سرمربی نروژی منچستر در این باره معتقد است که پوگبا شخصیتی قوی دارد و چنین مسائلی او را قوی تر خواهد کرد. سولشر از  فضای مجازی به عنوان مکانی یاد کرد که افراد پشت هویت های جعلی شان پنهان می شوند و هر کاری دلشان بخواهد انجام می دهند. سرمربی منچستر یونایتد گفته بود صفحات زیادی با نام و عکس او وجود دارد اما هیچ کدام از آن ها متعلق به  او نیست.


بیشتر بخوانید: ورود پلیس به ماجرای انتشار توییت نژادپرستانه علیه بازیکن لیگ برتری


چندی پیش هم تامی آبراهام بازیکن چلسی در بازی فینال سوپرجام اروپا نتوانست ضربه پنالتی خود را تبدیل به گل کند و همین امر باعث شد تا توهین های نژادپرستانه زیادی در شبکه های اجتماعی به سمت او روانه شود.


بیشتر بخوانید: از دست رفتن ضربه پنالتی، بهانه‌ای برای توهین‌های نژاد پرستانه علیه بازیکن چلسی شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.