سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واگذاری زمین به جوانان فاقد مسکن در گلباف

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در جشنواره ترخون گلباف از پیگری و موافقت وزیر راه و شهرسازی در زمینه واگذاری زمین به جوانان فاقد زمین و مسکن این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در مراسم جشنواره ترخون ،بابایی فرماندار کرمان با اشاره به سال رونق تولیدملی و تاکید رهبر معظم انقلاب به مسائل اقتصادی در قالب اقتصاد مقاومتی گفت:حمایت از تولید کمک بزرگی به اقتصاد جامعه خواهد کرد.

او با اشاره به ظرفیت‌های فراوان گلباف در زمینه کشاورزی، و گردشگری عنوان کرد:برای رونق منطقه گلباف باید به پتانسیل‌های موجود توجه کرد که در این زمینه در حوزه دامپروری، کشاورزی وگردشگری اقدامات مهمی درحال انجام است ومعین اقتصادی نیز در جهت افزایش اشتغال و مشارکت مردم در توسعه این منطقه گام‌های مثبتی برداشته است.

 پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور درمجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه در گلباف پیشرفت‌های خیلی خوبی رقم خورده بیان داشت:با توجه به تاکید رهبر، اولویت اصلی دولت نیز پیگیری موضوعات مربوط به اقتصادمقاومتی در کشور است و با برنامه ریزی‌هایی که در استان شکل گرفته شاهد اتفاقات مثبتی در بخش‌های مختلف هستیم و حرکت معین‌های اقتصادی در مورد اشتغال جوانان شرایط مطلوبی را ایجاد کرده و این مسیر باید استمرار داشته باشد.

پورابراهیمی افزود: وضعیتی که در زمینه اشتغال در چند سال اخیر در گلباف به وقوع پیوسته بسیار چشمگیر و حتی برای ایجاد توسعه در استان‌های دیگر نیز به عنوان الگو به کار گرفته شده که دستاورد بسیار مهمی است.

او از پیگری و موافقت وزیر راه و شهرسازی در زمینه واگذاری زمین به جوانان فاقد زمین و مسکن خبردادو افزود: در شهر گلباف و روستا‌ها به جوانان واجد شرایط اعتبارات خوبی در بخش توسعه مسکن پرداخت خواهد شد.

پنجمین جشنواره گیاهان دارویی با محوریت ترخون درگلباف که از دیشب آغاز شده امشب به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام/ی

برگزاری جشنواره ترخون در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.