سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خانواده‌ها به فرهنگ اصیل اسلامی بیشتر توجه کنند

امام جمعه بافق گفت: کانون خانواده و زندگی باید بر اساس مهر و محبت و اعتقادات اسلامی بنا شود تا دچار تزلزل و انحطاط نشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر به تشریح خدمات این دو شهید بزرگوار پرداخت و اظهار کرد: شهید رجایی و باهنر خدمات ارزنده و جاودانه‌ای برای نظام و انقلاب انجام دادند.

او افزود: در هفته دولت عملکرد و اقدامات دولت برای مردم تشریح شود و در شهرستان بافق بیش از ۷۰ پروژه در زمینه‌های عمرانی، بهداشت ودرمان، راه و ساختمان و آبرسانی و مخابرات به بهربرداری می‌رسد.

امام جمعه بافق دربخش دیگری از سخنان خود با تشریح گام دوم انقلاب و منویات مقام معظم رهبری در این رابطه گفت:دولت آینده باید دولتی باشد که تمدن نوین اسلامی را ایجاد کند.

حجت الاسلام سلمیانی با بیان ویژگی‌های دولت آینده تصریح کرد: حمایت از جریان انقلاب و التزام عملی به آن، توجه به اقتصاد مقاومتی، جلوگیری از اسراف و ولخرجی‌ها از مهمترین شاخصه دولت آینده است.

او بیان داشت:مقابله با رانت خواری و فساد اقتصادی، جلوگیری از تشکیل کانون‌های فساد، جوان گرایی و توجه به سبک زندگی و قانونمداری از دیگر ویژگی‌های دولت آینده بر مبنای گام دوم انقلاب است.

حجت الاسلام سلیمانی همچنین با گرامیداشت روز خانواده به تبیین سبک زندگی اسلامی پرداخت و گفت: کانون خانواده و زندگی باید بر اساس مهر و محبت و اعتقادات اسلامی بنا شود تا دچار تزلزل و انحطاط نشود.

او افزود: امروزه با تغییر در سبک زندگی اسلامی باعث اختلافات خانوادگی شده است و فرهنگ اصیل اسلامی کمرنگ شده است.

حجت الاسلام سلیمانی الگوگیری از زندگانی و رفتار ائمه اطهار را در زندگی مهم دانست و بر پیروی از سیره و سنت ائمه سلام الله علی‌ها تاکید کرد.

امام جمعه بافق با تشریح بیانات مقام معظم رهبری درباره قوه قضائیه گفت: گام‌های موثر رئیس قوه قضائیه در پنج ماه اخیر در راستای مبازره با فساد و رانت خواری موثر بوده است.

او بیان داشت: بهره گیری از جوان‌های فاضل و کارشناس، برخورد با مفسدان و مبارزه جدی با رانت خواری مهمترین شاخصه آیت الله رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه است.

تشریح اوضاع جهانی و اقدامات انصارالله یمن در بمباران مناطق نفت خیز عربستان و تغییر در رویکرد کشور‌های اروپایی در این زمینه، آزادسازی نفت کش ایرانی و اقتدار کشور در آب‌های منطقه و ... از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه بافق به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ غ

سخنان امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.