سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ووشوکار بوکانی بر سکوی قهرمانی قاره کهن ایستاد

رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان گفت:قرنی ابراهیمی مدال طلای مسابقات قهرمانی ووشوی آسیا را بدست آورد.

انور ملارحیمی رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: قرنی ابراهیمی پنجمین مدال طلای ووشوی جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را بدست آورد.

او افزود: در رقابت‌های نوبت عصر امروز، قرنی ابراهیمی در فینال وزن ۷۰ کیلوگرم ساندای پسران برابر گاپاروف از قزاقستان در ۲ راند متوالی به برتری رسید و به مدال طلا دست یافت.

ملارحیمی تصریح کرد: دهمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا از روز دوشنبه با حضور ۴۰۰ ووشوکار از ۲۰ کشور در برونئی آغاز شده و تا جمعه ادامه خواهد داشت و تاکنون تیم ووشوی جوانان کشور در این مسابقات به ۵ طلا ۴ نقره و ۸ برنز رسیده است.

او ادامه داد: بی‌شک این موفقیت بزرگ در سایه تلاش و برنامه‌ریزی بی‌وقفه کادر فنی و مربیان و حمایت بی‌دریغ خانواده وی به دست آمده است. این پیروزی را به ملت بزرگ ایران به خصوص مردم شریف بوکان تبریک می‌گویم و از خدای بزرگ، پیروزی‌های بیشتر را در همه عرصه‌ها برای این قهرمان آسیا آرزو دارم.

تیم کشورمان در ۲ بخش ساندا و تالوی پسران و دختران در این مسابقات شرکت کرده است.

اوایل مرداد ماه نیز، مونا عبدی تکواندوکار نونهال بوکانی در وزن ۴۱- مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا موفق به کسب مدال طلا شد.
 
انتهای پیام/م
 

ووشوکار بوکانی پنجمین مدال طلای ووشوی جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرد

برچسب ها: اخبار ورزشی ، ووشو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.