سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیگیری گزارشی که دولت به مجلس نداد / تکلیف گزارش تامین کالاهای اساسی چه شد؟

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: به رغم تذکرات فراوان نمایندگان مجلس به دولت، گزارش تأمین کالاهای اساسی ارائه نشده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: به رغم تذکرات فراوان نمایندگان مجلس شورای اسلامی به رئیس دولت گزارش تأمین کالا‌های اساسی که مطابق قانون باید تا پایان مرداد‌ماه به مجلس فرستاده می‌شد تاکنون ارائه نشده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس شورای اسلامی در بودجه سال ۹۸ به میزان ۱۴ میلیارد دلار برای تأمین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم اختصاص داده است تا بتواند از این رقم استفاده کند.

او در پاسخ به این سوال که چرا اثر این اختصاص بودجه در زندگی مردم محسوس نیست، عنوان کرد: باید دولت گزارش ارائه کند تا بتوانیم مشکلات و موانع را تشخیص دهیم، اما الآن نمی‌توان قضاوتی در این رابطه داشت.

سالک افزود: با بازگشایی مجلس در روز یکشنبه این موضوع را پیگیری خواهم کرد تا برنامه دولت برای تأمین کالا‌های اساسی مشخص شود.

حجت‌الاسلام احمد سالک پیش از این در گفت‎وگو با یکی از رسانه‌ها از فرصت دولت تا پایان مرداد برای ارائه گزارش عملکرد درباره تأمین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم صحبت کرده بود.

منبع فارس
انتهای پیام/م

تاکنون دولت به مجلس درباره تأمین کالاهای اساسی گزارش نداده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.