سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از Galaxy A30s و Galaxy A50s توسط سامسونگ +تصاویر

سامسونگ دو گوشی میان‌رده جدید خود، Galaxy A30s و Galaxy A50s را به صورت رسمی رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ همچنان به اضافه کردن اعضای خانواده میان‌رده خود، سری گوشی‌های Galaxy A ادامه می‌دهد و به نظر می‌رسد دو عضو جدید این خانواده بزرگ گوشی‌های Galaxy A30s و Galaxy A50s هستند که چندین قابلیت بیشتر نسبت به گوشی‌های نسل قبل خود را دارند و قدرتمندتر از گذشته هستند. اصلی‌ترین قابلیت‌هایی که باعث بالا رفتن فروش آن‌ها خواهد شد، دوربین سه‌گانه و باتری بزرگ آن‌ها است، اما این دلیلی نمی‌شود که دیگر قابلیت‌های آن‌ها برای گوشی‌های میان‌رده نادیده گرفته شوند.


بیشتر بخوانید: درک لذت واقعی بازی، با مانیتور Space Gaming سامسونگ


هنوز هیچ جزئیاتی درباره قیمت این گوشی‌های هوشمند و تاریخ عرضه آن‌ها در بازار داده نشده است، اما سامسونگ اعلام کرد که قرار است این دو گوشی میان‌رده جدید در رنگ‌های مشکی، سفید، سبز و بنفش عرضه شوند.

روی کاغذ، Galaxy A30s ارزان‌تر از مدل دیگری است که رونمایی شده است، اما چیزی کمتر از آن مدل ندارد و بسیاری از مشخصات آن‌ها یکسان است. برای مثال، هر دو گوشی دارای یک نمایشگر Super AMOLED بزرگ ۶.۴ اینچی Infinity-V هستند. تنها تفاوت این دو نمایشگر این است که نمایشگر A30s دارای رزولوشن +HD و نمایشگر A50s دارای وضوح تصویر +FHD است. علاوه بر این Galaxy A30s دوربین سه‌گانه‌ای دارد که قدرت هرکدام از لنز‌های آن ۲۵، ۵ و ۸ مگاپیکسل است. دوربین سلفی این گوشی میان‌رده هم ۱۶ مگاپیکسل قدرت دارد. این گوشی میان‌رده دارای یک پردازنده ۱.۸ گیگاهرتزی، دو مدل رم ۳ یا ۴ گیگابایتی، سه مدل حافظه ذخیره‌سازی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی با پشتیبانی از حافظه جانبی و یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است.

همانطور که پیش از این گفته شد، Galaxy A50s هم مشخصاتی شبیه دارد، اما این گوشی دارای دوربین سه گانه با لنز‌های ۴۸، ۵ و ۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی با لنز ۳۲ مگاپیکسلی، پردازنده هشت هسته‌ای قدرتمندتر با سرعت پردازش ۲.۳ گیگاهرتر، رم ۴ و ۶ گیگابایتی و دو مدل حافظه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی است که این حافظه از کارت حافظه جانبی هم پشتیبانی می‌کند.

همچنین، هر دو گوشی جدید سری Galaxy A سامسونگ دارای سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش هستند. این گوشی‌های از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کنند و دارای پورت USB-C هستند. Galaxy A50s در این دو گوشی دارای یک دکمه اختصاصی برای دستیار صوتی بیکسبی است. به طور طبیعی هر دو گوشی Galaxy A30s و Galaxy A50s به صورت پیش‌فرض با سیستم عامل اندروید ۹ عرضه می‌شوند.

انتهای پیام/

سامسونگ دو گوشی میان‌رده جدید خود را معرفی کرد

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.