سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارق آینه های خودروی های سواری شناسایی شد

رئیس کلانتری ۱۶۴ قائم گفت: دستگیری سارق آینه‌های خودروی‌های سواری شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسین مافی بیان داشت: با وقوع چند فقره سرقت آینه‌های خودرو‌های سواری شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار قرار داشت تا اینکه ساعت ۰۲:۱۹ دقیقه بامداد بیست و نهم مرداد ماه امسال یکی از شهروندان به کلانتری تماس و اظهار داشت: خودروی سواری شاسی بلندش در بیرون از ساختمان پارک شده است و فردی را در حال سرقت آینه‌های خودرواش مشاهده می‌کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه نزدیکترین تیم گشت انتظامی برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شد، گفت: با حضور ماموران در محل شاکی، اظهار داشت: پس از تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی به بیرون از ساختمان رفتم و سارق به محض دیدنم از محل گریخت.

وی گفت: با توجه به اینکه سارق به تازگی محل را ترک کرده بود، احتمال می‌رفت در همان حوالی باشد؛ گشت زنی هدفمند اجرا، و ماموران موفق شدند سارق را چند کوچه بالاتر از محل سرقت در حال پرسه زنی شناسایی کنند.

رئیس کلانتری قائم اضافه کرد: متهم به محل سرقت منتقل و مورد شناسایی شاکی قرار گرفت و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری انتقال یافت.


بیشتر بخوانید: تحویل قاتل فراری مسلح به مقامات رسمی کشورش


سرهنگ مافی با اشاره به اینکه در کیسه همراه متهم تعدادی آینه‌های خودروی‌ها متفاوت بود، تصریح کرد: متهم اظهار داشت ساکن ورامین است و شب‌ها به تهران می‌آید و آینه‌های انواع خودرو‌ها راسرقت می‌کرده است.

وی اضافه کرد: شناسایی مال باختگان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

مال باختگان  شناسایی می شوند

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنائی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.