سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد خبرداد:

گرمی هوا، عامل افزایش تصادفات شهری

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد گفت: هر ساله با افزایش دمای هوا، تعداد تصادفات و تلفات ناشی از آن نیز افزایش می‌یابد.

حمید دهقان، مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: هر ساله با افزایش دمای هوا و افزایش تعداد موتور سیکلت‌ها در سطح شهر، تصادفات و تلفات ناشی از آن نیز افزایش می‌یابد.

دهقان افزود: در بیش از ۷۴ درصد از تصادفات عامل انسانی نقش داشته است، که اگر رانندگان و راکبان موتورسیکلت با سرعت مجاز و تجهیزات کامل از جمله کلاه ایمنی رانندگی کنند، شاهد کاهش چشمگیر تصادفات و تلفات انسانی خواهیم بود.

او اظهار داشت: در بخش مهندسی شهری، اقدامات لازم برای طرح‌های ترافیکی شامل؛ احداث سرعت گیرها، خط کشی ها، روشنایی و ایمنی سازی انجام می‌شود.

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد با اشاره به مسئله آموزش و فرهنگ سازی در زمینه راهنمایی و رانندگی افزود: امسال، با هماهنگی اداره راهنمایی و رانندگی برنامه ریزی شده است تا موتورسیکلت سواران متخلف در پارک ترافیک آموزش ببینند و با عواقب استفاده نکردن از کلاه ایمنی، گواهینامه رانندگی و سرعت غیرمجاز آشنا شوند.

انتهای پیام/ غ

افزایش دمای هوا عامل افزایش تصادفات شهر یزد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.