او در ادامه گفت: اولین اقدامی که برای ساخت این بازی باید انجام میشد، بهینه سازی بازی The Witcher 3 برای سیستم ۳۲ بیتی سوییچ بود که با این کار صدای بازی به طور کامل به هم میریخت و تقریبا کار اصلی شرکت ما بازسازی صداهای بازی بود. چرزانوفسکی در این رابطه میگوید که تقریبا بازسازی صداهای بازی یک سال به طول انجامیده است، جدا از این توسعه دهندگان بازی مجبور بودند تا روی فشرده سازی بازی کار کنند و همین امر باعث پایین آمدن کیفیت بازی میشد و این مشکل نیز باید با بهینه سازی مجدد میشد.
بیشتر بخوانید: شخصیتهای سینمایی وارد عنوان مورتال کمبت میشوند
مدیر شرکت سی دی پراجکت رد همچنین گفت که در این بازی هیچ چیز حذف نشده است و گیمری که قبلا این بازی را تجربه کرده است، با ورود به نسخه سوییچ این بازی در خواهد یافت که کوچکترین موارد نیز در این نسخه بازی حذف نشهاند، او در انتهای نیز اعلام کرد که هیچ کدام از NPCها نسبت به NPCهای موجود در نسخه PS4تغییر نداشتهاند و حتی تعداد آنها کم نشده است. این بازی قرار است در ۱۵ اکتبر برای کنسول نینتندو سوییچ وارد بازار شود.
انتهای پیام/