سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

وحدت مذاهب یکی از ثمره‌های انقلاب است

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وحدت مذاهب یکی از ثمره‌های انقلاب اسلامی است که در استان گلستان رخ نمایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردار نجات معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش گام دوم انقلاب که در سپاه نینوا برگزار شد گفت: وحدت مذاهب یکی از ثمره‌های انقلاب اسلامی است که در استان گلستان و در جریان سیل اخیر در شهرستان‌های آق قلا و گمیشان وحدت اهل سنت و تشییع را رخ نمایی کرد.


او همچنین در این همایش به بیانیه دوم گام انقلاب اشاره کرد و گفت: با گذشت یک چله از انقلابمان، ما نیاز به یک سند جامع و راهبردی داشتیم تا بدانیم چگونه برای انقلاب در مسیر پیش رو نقش آفرینی کنیم و یک رهنمود جدید نیز از سوی امام جامعه صادر شد.


او ادامه داد: بنده معتقدم این بیانیه باید به یک گفتمان ملی تبدیل و تحقق محتویات آن باید مطالبه آحاد مردم شود.


او گفت: نخستین سرفصل گام دوم، تحقق تمدن نوین اسلامی و اتصال انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی منجی عالم بشریت است.


او ادامه داد:سرفصل دوم راه طی شده انقلاب از آغاز تاکنون است که همه مسیر در چهل سال اول انقلاب را به تصویر می‌کشد.


او گفت: گام دوم نشان می‌دهد پیشرفت‌های ایران اسلامی صرفا یک ادعا و شعار نیست بلکه بر اساس اعداد، آمار و ارقام کارکرد ما در حوزه‌های مختلف پیشرفت چشمگیری داشته است.


او گفت: خود ترامپ ادعا میکند میلیارد‌ها دلار در عراق خرج کردیم، اما الان ایرانی‌ها آنجا هستند، پس مرز‌های انقلاب ما نه با شعار خودمان بلکه با اعتراف دشمن قلب‌ها را فتح کرده است.


او درپایان افزود:رهبر معظم انقلاب در گام دوم اعتقاد دارند در این مسیر با سختی مواجه هستیم، اما مشکلات اصلی را در چهل سال اول پشت سر گذاشته ایم.


انتهای پیام /گ

همایش گام دوم انقلاب

برچسب ها: سپاه ، سیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.