سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارانی: انصراف تیم‌ها به خاطر حمایت نکردن حامی مالی است

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: مسئولان لیگ باید تدبیری اتخاذ کنند که تیم‌هایی که اعلام آمادگی می‌کنند، انصراف ندهند.

مینا بارانی سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار داشت: لیگ برتر فوتسال بانوان در سال جاری با تمام مشکلاتی که داشت کارش را آغاز کرد، اما مسئولان سازمان لیگ باید تدبیری اتخاذ کنند که تیم‌ها هنوز مسابقات شروع نشده، انصراف ندهند هر چند که این قبیل اتفاقات به خاطر عدم حمایت اسپانسر‌ها است.

او تصریح کرد: خدا را شکر لیگ پویا و پرجنب و جوشی داریم و بازیکنان ملی پوش و سطح بالای ما در تیم‌های مختلف پخش شده اند و به نظر می‌رسد که هر بازی سخت‌تر از بازی قبل خواهد بود، اما خوشبختانه تیم‌ها در رقابت‌ها قوی ظاهر می‌شوند.


بیشتر بخوانید: نقطه مشترک فدراسیون‌های والیبال و فوتبال چیست؟/ به نام بانوان به کام آقایان!


بارانی افزود: قرعه سختی در هفته نخست به ما خورد، تیم نامی نو اصفهان قهرمان فصل پیش لیگ بود و این هفته نیز به مصاف هیات خراسان رضوی می‌رویم که از وجود مربی باهوش و خوبی مثل فاطمه شریف برخوردار است و بازیکنان خوبی در این تیم بازی می‌کنند، شاهد رقابت سختی در این دیدار خواهیم بود. تیم خراسان رضوی نیز اولین میزبانی خود را تجربه می‌کند و از حمایت بالایی هم برخوردار است.


بیشتر بخوانید: پاکدل: بانوان ملی پوش از حضور در لیگ برتر دل‌سرد شده‌اند


سرمربی تیم ملی حفاری در ادامه گفت: تعدادی بازیکن جوان در تیممان حضور دارند و در کنار سایر بازیکنان باتجربه بازی می‌کنند، ما باید به جوان‌تر‌ها میدان دهیم حتی در تیم ملی و می‌توانیم این کار را با دادن انگیزه و تشویق آن‌ها انجام دهیم، چون به هر حال ملی پوشان حال حاضر ما یک روز بازنشسته می‌شوند و این جوانانی که امروز در بالاترین سطح مسابقات فوتسال کشور بازی می‌کنند جای آن‌ها را خواهند گرفت.

در پایان از رسانه‌ها برای پوشش ورزش بانوان کمال تشکر و قدردانی را دارم.


انتهای پیام/

اظهارات بارانی درباره لیگ برتر فوتسال بانوان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.