سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام قطعی بیش از ۸۰۸ هزار دانش آموز خوزستانی در سامانه سناد

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از ثبت نام قطعی ۸۰۸ هزار و ۸۰۷ دانش آموز خوزستانی در مقاطع مختلف تحصیلی در سامانه سناد خبر داد.

مهدی رفیعی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در خصوص آخرین وضعیت ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد گفت: امسال ۸۰۸ هزار و ۸۰۷ دانش آموز خوزستانی در سامانه سناد ثبت نام نهایی شدند که از این تعداد ۵۴۱ هزار و ۴۰ دانش آموز در مقطع ابتدایی، ۱۹۸ هزار و ۵۴۱ دانش آموز در مقطع متوسطه اول و در متوسطه دوم ۴۷ هزار و ۷۹۲ دانش آموز همچنین ۲۱هزار و ۴۳۴ نوآموز در مقطع پیش دبستانی ثبت نام شده اند.

او با اشاره به رشد ۲.۷۸ درصدی آمار دانش آموزان خوزستانی در ۵ سال اخیر افزود: امسال ۱۵ هزار و ۷۸۹ دانش آموز بر نیمکت‌های تعلیم و تربیت جای می‌گیرند.

رفیعی بابیان اینکه ثبت نام یکی از مهم‌ترین مراحل تحصیل هر دانش آموز است بیان کرد: بارزترین اهداف سامانه سناد حفظ شان و کرامت اولیاء دانش آموزان در زمینه جایابی مناسب و اصولی دانش آموزان در سرتاسر مدارس استان است.

این مقام مسئول اظهار داشت: به منظور نظارت بیش‌تر و ساماندهی مسائل ثبت نام دانش آموزان و همچنین رسیدن به اهداف سامانه سناد اتاق اولیاء و مربیان در تمامی مدارس راه اندازی شده است.

به گفته سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان، ثبت نام دانش آموزان میان پایه در سامانه سناد به طور اتوماتیک انجام می‌شود، ولی برای دانش آموزان پایه‌های ورودی هر مقطع، ثبت نام به صورت دستی و توسط کادر اداری مدارس صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/گ

آغاز ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.