سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدارکات شهرداری منطقه ثامن در دهه ولایت/ آذین بندی خیابان های منتهی به حرم رضوی

شهرداری منطقه ثامن در معابر و محلات پیرامون حرم مطهر رضوی به مناسبت دهه امامت و ولایت برنامه های ویژه ای را تدارک دیده بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید مصطفی نعمتی شهردار منطقه ثامن مشهد با اشاره به اقدامات این منطقه ویژه دهه امامت و ولایت و عید غدیر، گفت :نصب و فعال سازی المان‌های نوری و چراغانی و آذین بندی خیابان‌های منتهی به حرم مطهر روضوی و شستشوی روزانه ۶ هزار متر مربع از معابر بارگاه مطهر امام و کاشت بیش از ۳۱۰ هزار بوته‌ی انواع گل فصلی در منطقه از اقدامات این منطقه در این ایام بوده است.

او ادامه داد: المان نوری ال‌ ای دی " یا علی (ع) " در حاشیه میدان بیت المقدس و فعال سازی سه المان نوری دیگر و همچنین روشنایی بیش از ۱۲ هزار متر طول ریسه لامپ در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر نصب شده است.

شهردار منطقه ثامن مشهد گفت: ۱۴ هزار متر طول ریسه الوان پارچه‌ای و ۶۵۰ عدد پرچم بیرقی و ستونی در مبادی اصلی و ورودی زیرگذر‌های منتهی به حرم مطهر رضوی نصب شده است.

نعمتی افزود: هشت شب ویژه برنامه و جشن "فصل همدلی" در منطقه ثامن برگزار شد که با استقبال بیش از ۱۶ هزار نفر زائر و مجاور حرم نورانی امام مهربانی‌ها مواجه شد.
 
انتهای پیام//ف.س
 

استقبال ۱۶ هزار نفری از جشن‌های دهه ولایت در منطقه ثامن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.