سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸ واحد صنفی متخلف در اسماعیل‌آباد خاش تعزیراتی شدند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خاش گفت: عملکرد واحد‌های صنفی روستای اسماعیل‌آباد این شهرستان امروز هشت واحد متخلف شناسایی و به تعزیزات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مهدی اسماعیلی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خاش سیستان و بلوچستان گفت: عملکرد واحد‌های صنفی روستای اسماعیل‌آباد این شهرستان امروز /چهارشنبه/ از سوی بازرسان اداره صمت مورد ارزیابی قرار گرفت و هشت واحد متخلف شناسایی و به تعزیزات حکومتی معرفی شدند.

مهدی اسماعیلی  افزود: کنترل و پایش بازار در داخل شهر، مراکز بخش‌ها و نقاط روستایی با جدیت انجام با متخلفان گران و کم فروشی، احتکار کالا، عدم درج قیمت و دیگر تخلفات حوزه اصناف با قاطعیت برخورد می‌شود.

او  ادامه داد: با توجه به اینکه در آستانه فصل بازگشایی مدارس قرار داریم عملکرد واحد‌های صنفی زیرنظر قرار گرفته و تمام تلاش‌ها بر این است که به اقشار آسیب پذیر فشار وارد نیاید و شهروندان عزیز نیز با اطمینان خاطر و با سهولت بتوانند کالا‌های مورد نظر خودشان را تامین کنند.

رئیس اداره صمت خاش گفت: در بخش‌های مختلف بازار از جمله عرضه مرغ زنده، تولید و پخت نان با کیفیت و ساماندهی خدمات بر حسب تاکید فرماندار شهرستان ورود پیدا کرده و ان شاءالله با تلاش‌های صورت گرفته و همکاری‌های خوب مردمی بتوانیم نتیجه اقدامات انجام شده و ارتقا شاخص‌های رضایت‌مندی مردم را فراهم کنیم.

او از عموم شهروندان شهرستان خاش خواست که موارد تخلف و مشکلات حوزه بازار را گزارش کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

هشت واحد متخلف  در خاش شناسایی شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.