سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در هیئت دولت صورت گرفت؛

تمدید قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی

هیئت وزیران به پیشنهاد اتاق بازرگانی، آیین‌نامه اجرایی قانون «حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیاز‌های کشور» را بازنگری کرد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هیئت وزیران در جلسه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ به پیشنهاد اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، آیین‌نامه اجرایی قانون «حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیاز‌های کشور» را بازنگری کرد.

براساس این تصمیم، مهلت انجام ترتیبات افزایش سرمایه و همچنین ثبت آن در اداره ثبت شرکت‌ها و دفاتر قانونی برای آن دسته از اشخاص حقوقی که در سال‌های ۱۳۹۲ الی ۱۳۹۴ نسبت به تجدید ارزیابی دارایی‌های خود اقدام نموده اند، تا پایان شهریور ۱۳۹۸ تمدید شد.

گفتنی است، مطابق این اصلاحیه، در تبصره (۳) اصلاحی ماده (۲) و تبصره الحاقی ماده (۱۰) آیین‌نامه اجرایی ماده (۱۷) قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیاز‌های کشور و تقویت آن‌ها در امر صادرات و اصلاح ماده (۱۰۴) قانون مالیات‌های مستقیم موضوع بند‌های (۱) و (۲) تصویب نامه مورخ ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ عبارت "تا پایان سال ۱۳۹۵" به عبارت "تا پایان سال ۱۳۹۸" اصلاح می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.