سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته حوادث (سی ام مرداد ماه سال ۹۸):

کشف ۲۸۵ کیلو مواد افیونی در خراسان رضوی/ سانحه رانندگی در سبزوار یک کشته برجای گذاشت

مهم‌ترین حوادث امروز (سی ام مرداد ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردار محمد کاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با دستگیری ۵ سوداگر مرگ در بازرسی از دو دستگاه تریلر و یک خودرو پژو پارس ۲۸۵ کیلو تریاک کشف شد .
 
او ادامه داد: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی اطلاعاتی و نفوذی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله مواد افیونی دست یافتند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: بررسی‌های پلیسی با ردزنی‌های گسترده حاکی از آن بود که سوداگران مرگ این محموله را به صورت خطی به وسلیه ۲ دستگاه تریلر و یک خودرو پژوپارس از خراسان جنوبی به سمت مشهد حمل می‌کنند.

سردار تقوی افزود: ماموران مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در عملیاتی غافلگیرانه ۳ دستگاه خودرو را قبل از رسیدن به مشهد متوقف کردند.
 

سانحه رانندگی در سبزوار یک کشته برجای گذاشت

 

سرهنگ حسين بيات مختاري فرمانده انتظامي سبزوار گفت:  برخورد اتوبوس مسافربري با سواري پرايد   یک كشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت.

او ادامه داد: علت حادثه توسط کارشناس پلیس راه در دست بررسي است.

 

واژگونی یک دستگاه پراید در داورزن ۴ مصدوم برجای گذاشت

 

سرهنگ جمشید بدری فرمانده انتظامی داورزن گفت: علت حادثه برابر اعلام کارشناس پلیس راه  توجه نکردن به جلو و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خواب آلودگی راننده عنوان شده است.

 

انتهای پیام//ح.ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.