سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۶۰ نفر معلم در سال تحصیلی جدید وارد مدارس اردبیل می‌شوند

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در سال تحصیلی جدید ۴۶۰ نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان و جذب سرباز معلم وارد مدارس استان اردبیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی در معاونت ابتدایی آموزش و پرورش استان قابل جبران است، گفت: در سال تحصیلی جدید ۴۶۰ نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان و جذب سرباز معلم وارد مدارس استان می‌شوند.

او با اشاره به اینکه سهم استان اردبیل از جذب دانشجومعلم در سال جاری ۳۸۱ نفر است افزود: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که به منزله قانون اساسی آموزش و پرورش می‌باشد اولویت جذب معلم در آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اهمیت و جایگاه والای دانشگاه فرهنگیان در تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص مورد نیاز آموزش و پرورش تصریح کرد: تاثیر بسزای این دانشگاه ماموریت‌گرا را می‌توان در کلاس‌های درس مشاهده کرد.

ناصری گفت: امسال سهمیه آموزش و پرورش استان از ردیف استخدامی دانشجومعلم ۳۸۱ نفر است که در دو پردیس و یک مرکزآموزش عالی فرهنگیان استان و پردیس‌های فرهنگیان استان‌های دیگر تحصیل خواهندکرد.

او با اشاره به اجرای پروژه مهر در نواحی و مناطق ۱۹ گانه استان بیان کرد: ۲۸ پروژه آموزشی و ورزشی اعم از ۲۲ باب مدرسه با ۱۴۴ کلاس درس، ۶ سالن ورزشی ۱ چمن مصنوعی و ۷ نمازخانه آموزشگاهی در سال تحصیلی جدید در استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

سهم استان اردبیل از جذب دانشجومعلم

برچسب ها: مدرسه ، معلم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.