سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۱۶ شهرک و ناحیه صنعتی در استان اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از فعالیت ۱۶ شهرک و ناحیه صنعتی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل یکی از زمینه‌های حضور سرمایه‌گذاران در استان را تامین و احداث زیرساخت‌های لازم دانست و گفت: با سرمایه‌گذاری‌های انجام شده شهرک‌های صنعتی استان بهترین محل برای سرمایه‌گذاران است.

او از برنامه ریزی برای راه‌اندازی ۱۲ خوشه صنعتی در شهر‌های مختلف استان اردبیل خبر داد و افزود: این خوشه‌ها در زمینه کسب و کار، گردشگری، صنایع فلزی و شیرآلات با هدف اشتغال‌زایی و رونق تولید ایجاد خواهند شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اظهار داشت: هم اکنون سه خوشه صنعتی لبنیات، پلاستیک و فرش در استان فعال بوده و کنسرسیوم صادراتی آن هم با هدف توسعه صادرات محصول آن‌ها ایجاد شده است.

اهلی افزود: یکی از اهداف مهم مدیریت شهرک‌های صنعتی استان تامین زیرساخت‌های لازم برای رونق تولید و اشتغال‌زایی است و تلاش می‌شود با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی رونق تولید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سرعت بگیرد.

او بر روند رونق‌بخشی به واحد‌های راکد و غیرفعال و همچنین کمک به رفع موانع تولید و حمایت از واحد‌های صنعتی تاکید کرد و گفت: با حمایت مسئولان و مدیران استانی مشکلات و کمبود‌های شهرک‌های صنعتی استان مرتفع و به رونق و توسعه در این بخش کمک خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی مشوق‌های لازم را برای سرمایه‌گذارانی که اقدام به ایجاد واحد‌های تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی می‌کنند، در نظر گرفته است.

انتهای پیام/ح

روند رونق‌بخشی به واحد‌های راکد و غیرفعال در اردبیل

برچسب ها: شهرک صنعتی ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.