سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ بخشنده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطح کرد؛

شهرداری تهران طرح تفصیلی مناطق جنوبی پایتخت را در اولویت اجرایی قرار دهد/فک پلمپ ۳۵ خانه پلاک قرمز

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب گفت: شهرداری طرح تفصیلی را در مناطق شوش، مولوی، هرندی و بازار را در اولویت اجرایی خود قرار دهد.

سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه تا به امروز ۳۵ خانه پلاک قرمز فک پلمپ شده است، گفت: این منازل براساس قانون پلمپ شده بود و از یک به یک آن موادمخدر از خرده فروشان خریداری کرده بودیم و این منازل محل توزیع موادمخدر بود.

وی افزود: پس از فک پلمپ شدن این منازل، باز هم این خانه‌ها به پاتوق مواد فروشان برای مصرف و توزیع موادمخدر شده است وباید فکری برای آن کرد.

سرهنگ بخشنده با بیان این که قوانین ما در این حوزه باید بازنگری و اصلاح شود، تصریح کرد: سازمان‌های متولی مانند شهرداری طرح تفصیلی را در مناطق شوش، مولوی، هرندی و بازار را در اولویت قرار دهد و آن را اجرایی کند تا یک سرو سامانی به وضعیت این مناطق داده شود و شاهد جولان معتادان در این محدوده نباشیم.


بیشتر بخوانید: گلایه رئیس پلیس پایتخت از متولیان پاکسازی مناطق جنوب تهران/۳۰ خانه پلاک قرمز فک پلمپ شدند


وی افزود: وزارت بهداشت و سازمان بهزیستی در بحث مراکز «DIC»‌ها ورود پیدا کنند و جا نمایی‌های جدید را برای این مراکز تعیین کنند، تمرکز این مراکز در یک محدوده جاذبه پذیر است و باعث می‌شود که معتاد‌های شهر‌های اطراف برای تامین قرص‌های متادون و سرنگ خود به این محلات مراجعه کنند، لذا باید این مراکز در سطح شهر پخش شوند و در کنار یکدیگر متمرکز نشوند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه ما مخالف درمان معتادان نیستیم، خاطرنشان کرد: متاسفانه علی رغم ارجاع پیشنهاد‌های پلیس به سازمان‌های دخیل مبنی بر جابه‌جایی وجانمایی مراکز «DIC» این موضوع را اهمیت نداده و تاکنون فعالیتی در این حوزه از سوی مراجع ذی صلاح مشاهده نشده است.

انتهای پیام/

سازمان‌های مرتبط با جانمایی DIC با جدیت ورود کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.