سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۲۰۰ واحد مسکونی احداثی سیلزدگان در هفته دولت

استاندار گلستان از بهره برداری ۲۰۰ واحد مسکونی احداثی در هفته دولت در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حق شناس استاندار گلستان گفت: تا کنون بهسازی ۱۰ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده از سیل به پایان رسید که ۳ هزار واحد جدید نیز به این سهیمه اضافه شد و تا پایان شهریور کار این واحد‌های تعمیراتی تمام می‌شود.

او افزود: ۲۰۰ واحد مسکونی احداثی  سیلزدگان در هفته دولت  به بهره برداری می رسد و بالای ۸۰ درصد احداثی‌ها تا پایان آذرماه به اتمام خواهد رسید.

او گفت: تعداد اندکی که در حریم رودخانه‌ها بودند، مشکل وراثتی داشته اند، با میراث فرهنگی مسئله داشته اند ویا تعدادی از آسیب دیدگان  که به دلیل مشکلات مالی حاضر به مشارکت در ساخت و ساز نمی‌شوند، تلاش داریم تمامی این مسائل را رفع کنیم.

استاندار گلستان گفت: از ۷ هزار و ۳۰۰ واحد احداثی، ۴ هزار و ۳۴۳ واحد در ۴ شهرستان آق قلا، گمیشان، گنبد کاووس و آزادشهر در حال ساخت است.

حق شناس ادامه داد: بنیاد مسکن با ۴۵ پیمانکار که هر کدام به طور متوسط ۲۰ واحد را در اختیار دارند روند ساخت  و ساز را ادامه می دهند.

او گفت: همچنین سپاه گیلان، خراسان و گلستان هم حدود ۱هزار و ۳۰۰واحد را در دست ساخت دارند و مابقی با کمک خود مردم در حال ساخت هستند.

او در پایان گفت: ما پیشنهاد می‌کنیم کسانی که هنوز آغاز به ساخت نکرده اند برای تسریع در کار به پیمانکاران بنیاد مسکن مراجعه کنند.

انتهای پیام /گ
 

بهره برداری از واحدهای مسکونی احداثی در هفته دولت 

برچسب ها: استانداری ، سیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.