سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین:

اداره مساجد نیاز به توان و چابکی جوانان دارد

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین گفت: اداره مساجد نیاز به توان و چابکی جوانان دارد و باید برخی از این امور بر عهده جوانان گذاشته شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت‌الاسلام و المسلمین قابل رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین در همایش روز مسجد در مسجدالنبی قزوین گفت: اداره مساجد نیاز به توان و چابکی جوانان دارد و سالمندانی که متولی امور مساجد هستند باید برخی از این امور را بر عهده جوانان بگذارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین قابل افزود: دشمن می‌خواهد کارآمدی مسجد را از بین ببرد که این گونه تبلیغات بیشتر بر روی جوانان متمرکز است.

او گفت: مساجد پایگاه‌های بزرگ فکری مسلمانان هستند که زیربنای اعتقادات ما در آن شکل گرفته است؛ از این رو نباید تنها به عنوان محلی برای اقامه نماز و برگزاری مراسم ترحیم به آن نگاه کنیم.

امام جمعه موقت قزوین با تاکید بر نقش روحانیون برای احیا فرایض الهی افزود: برخی مردم علیرغم اعتقادات مذهبی، در انجام واجباتی مانند اقامه نماز، سستی می‌کنند که این ناآگاهی باید با تلاش متولیان امور مذهبی از بین برود.

او همچنین با انتقاد از استقبال کمرنگ دستگاه‌های اجرایی در برنامه روز جهانی مسجد اضافه کرد: حرمت برنامه‌های مذهبی باید بیش از همه از سوی مسئولان پاس داشته شود.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به واقعه عظیم غدیرخم هم گفت: فراموش کردن این روز بزرگ در تاریخ اسلام، لطمات زیادی وارد کرده و امروز زنده نگهداشتن پیام غدیر بر عهده همه مسلمانان است.

انتهای پیام/ک

همایش روز مسجد در مسجدالنبی قزوین  برگزار شد 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.