سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ووشوکار سیستان و بلوچستان پرچم ایران را در برونئی به احتزاز در آورد

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: یونس شهرکی ووشو کار این استان در رقابت‌های آسیایی برونئی موفق به کسب مدال طلا برای کشور شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ادهم کردزابلی  اظهار داشت: این دوره از رقابت‌های آسیایی با حضور ۴۰۰ ورزشکار از ۲۰ کشور جهان از روز گذشته در برونئی آغاز شده است که شهرکی نماینده سیستان و بلوچستان در وزن منفی ۴۵ کیلوگرم با شکست حریفان خود موفق به کسب این موفقیت برای کشور و استان شد.

او افزود: عباس شیبک رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان نیزدر این دوره از رقابت‌های آسیایی به عنوان مربی تیم ملی را همراهی می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ادامه داد: ووشو این استان در سال‌های اخیر شاهد تحولات خوبی بوده به طوریکه بسیاری از ورزشکاران این رشته در کشور و جهان خوش درخشیدند.

کرد افزود: ووشوکاران سیستان و بلوچستان سال گذشته با درخشش در عرصه‌های کشوری و جهانی موفق به کسب ۱۳۴ مدال رنگارنگ شدند.

او قهرمانی رقابت‌های ووشو دانشجویان کشور، نایب قهرمانی در رقابت‌های بانوان کشور، نوجوانان و استعداد‌های برتر کشور و رقابت‌های نوجوانان و جوانان کشور را از دیگر موفقیت‌های ووشوکاران سیستان و بلوچستان در میادین ملی برشمرد.

او تصریح کرد: ووشو به عنوان یکی از رشته‌های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستان‌های سیستان و بلوچستان بیش از سه هزار ورزشکار را جذب کند.

انتهای پیام/گ

ووشوکار سیستان و بلوچستان پرچم ایران را به احتزاز در آورد

برچسب ها: اخبارورزشی ، ووشو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.