سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گروه موسیقی سادات پیرآباد سراوان در جشنواره ملی شمس و مولانا مقام برتر را کسب کرد

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: گروه موسیقی سادات پیرآباد شهرستان سراوان در بخش موسیقی اصیل ایرانی مقام برتر را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  نصیراحمد ملازهی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: گروه موسیقی سادات پیرآباد شهرستان سراوان در بخش موسیقی اصیل ایرانی دومین جشنواره ملی شمس و مولانا که در شهرستان خوی برگزار شد، مقام برتر را از آن خود کرد.

نصیراحمد ملازهی  اظهار داشت: ۱۲ گروه موسیقی منتخب از استان‌های مختلف کشور در بخش موسیقی اصیل ایرانی ِدومین جشنواره ملی شمس و مولانا در مقبره شمس تبریزی آثار خود را به روی صحنه بردند.

او گفت: اساتید برجسته موسیقی کشور فریدون شهبازیان، حسام الدین سراج و داود آزاد داوری بخش موسیقی این جشنواره را برعهده دارند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: جشنوار ملی شمس جزو هفت جشنواره فرهنگی و ملی ایران است که برای معرفی و پاسداشت مفاخر ملی در میراث فرهنگی به ثبت رسیده است.

گروه موسیقی سادات پیرآباد شهرستان سراوان از جمله گروه‌های هنری سیستان و بلوچستان است که تاکنون در صحنه‌های مختلف خوش درخشیده است.

انتهای پیام/ع

گروه موسیقی سادات پیرآباد شهرستان سراوان خوش درخشید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.