سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه میزبان اردوی آمادگی تیم ملی بدمینتون

اردوی آمادگی تیم ملی بدمینتون کمتر از ۱۷ و ۱۵ ساله‌های ایران برای حضور مقتدرانه در مسابقات غرب آسیا به میزبانی کرمانشاه برپا شده است.

به گزارش گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  اردو تیم ملی بدمینتون از روز ۲۷ مرداد در مجموعه ورزشی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه آغاز شده و تا اول شهریور نیز ادامه پیدا می‌کند در این اردو چهار ورزشکار شامل ۲ ورزشکار از استان‌های تهران و زنجان و ۲ ورزشکار از کرمانشاه حضور دارند.

نیما رستم پور از تهران، محسن معصومی تبار از زنجان و پارسا الوندی و علی حیاتی از کرمانشاه نفرات حاضر در اردوی تیم ملی بدمینتون هستند.

ملی پوشان حاضر در اردوی کرمانشاه، خود را برای شرکت در مسابقات غرب آسیا که روز‌های سوم تا هشتم شهریور امسال با حضور ۱۱ کشور در اردن برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.

جلال عزیزی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه نیز روز گذشته در بازدیدی که از اردوی تیم‌های نوجوانان و جوانان بدمنیتون ایران داشت، گفت: خوشبختانه شرایط اردویی این تیم مناسب و تمرینات به صورت منظم زیر نظر کادر فنی دنبال می‌شود.

عزیزی در پایان گفت: امکانات خوبی نیز برای تمرین ملی پوشان درنظر گرفته شده بود و قطعا این موضوع در آماده سازی هرچه بهتر بازیکنان برای حضور در مسابقات غرب آسیا و کسب نتایج مطلوب موثر خواهد بود.

انتهای  پیام/ز

 

برپایی اردو تیم ملی بدمینتون در کرمانشاه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.