سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدال مس برای پیروزی در دومین بازی فصل جاری

تیم صنعت مس کرمان که نخستین بازی این فصل خود را با باخت شروع کرد، این روز‌ها در تلاش است تا کام هوادارن را با دومین بازی خود شیرین کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، تیم صنعت مس کرمان در هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور با نتیجه ۳ بر ۱ در شیراز برابر قشقایی تن به شکست داد.

این تیم دومین بازی فصل جاری خود در رقابت‌های لیگ یک را برابر رایکای بابل برگزار می‌کند.

تیم فوتبال رایکا در این فصل از رقابت‌های لیگ یک، از نام‌های جدید این مسابقات است که با خرید امتیاز تیم فوتبال خونه به خونه روانه این مسابقات شد.

هرچند در ابتدا قرار بود، تیمی از خراسان شمالی جانشین تیم خونه به خونه در بازی‌های این فصل باشد، اما در نهایت امتیاز این تیم بابلی در شهر خودش با نام رایکا باقی ماند تا بازی برابر این تیم جدید الورود با احترام به تیم خونه به خونه برگزار شود.

رایکا نیز از تیم‌های لیگ یکی بود که در دقیقه ۹۰ شاکله خود را برای بازی‌های این فصل پیدا کرد، اما شاگردان مهران نجفی در تیم رایکا در بازی هفته اول خود برابر داماش در بابل نشان دادند که چندان هم دست و پا بسته نیستند و با درخشش سعید ابراهیم پور دروازه بان خود با تساوی بدون گل بازی را به اتمام رساندند.

در تیم رایکا نفرات نام آشنایی مثل سینا دست نشان، اکبر آفاقی، رضا نبی زاده، حسین رسولی و... توپ می‌زنند که قطعاً با تمام قوا در بازی دوم برابر مس در کرمان حاضر خواهند شد.

دیدار مس کرمان مقابل رایکای بابل ساعت ۱۸ روز پنجشنبه ۳۱ مرداد ۹۸ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می شود.

محمد حسین ترابیان این بازی را قضاوت می کند،کمک‌های وی در این بازی محمدرسول ذوقی و نجف پناهی خواهند بود و احمد مرشدی داور چهارم این بازی است، رحیم مهرپیشه نیز بر کار داوران نظارت خواهد داشت.

انتهای پیام/ب

مس کرمان مقابل رایکای بابل به میدان می رود

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.