سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم جشن عید غدیر در هند +فیلم

در خجسته سالروز عید غدیرخم، مردم هند در شهرهایی مانند دهلی‌نو، بمبئی، لکنهو، حیدرآباد و امروهه این عید سعید را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز هجدهمین روز از ماه ذی‌الحجه و مصادف با واقعه مهم و تاریخی غدیرخم است؛ در سال دهم هجری قمری بود که پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) در مسیر بازگشت از حجة‌الوداع و در محلی به نام غدیرخم، حضرت امام علی(ع) را بنا به امر خداوند متعال، وصی پس از خود قرار دادند و این‌چنین فرمودند که " من کنت مولاه فهذا علی مولاه".

در ادامه به مناسبت فرا رسیدن خجسته سالروز عید سعید غدیرخم، ویدئویی از برگزاری مراسم جشن عید غدیر در کشور هند را مشاهده می‌کیند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عید غدیر ، مذهبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عمار
۱۹:۳۳ ۲۹ مرداد ۱۳۹۸
درود و خداقوت دلاور مردان مرد امت اسلامی واحده حزب الله رسول الله ص در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص متحد و یکپارچه مقتدر و قدرتمند باشکوه و با عظمت خردمندان با بصیرت عدالت گستر مداحی و مولود خوانی انقلابی دم همگیتون گرم ناز نفس همتون سلامت باشید انشاءالله همیشه با شور علوی ع بخوانید و لرزه بر اندام دشمنان اسلام و مسلمین می افکنید با صوت رسای با حیبت علویتان و شور و شعور علوی ع را در امت اسلامی متحد و یکپارچه حزب الله بر می خیزانید اجرتان با صاحب حوض کوثر در جنت . والسلام و صلوات التماس دعا . لبیک یا علی ع لبیک یا رسول الله ص .