سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش دانش آموزان همدانی در مسابقات قرآنی

دانش آموزان استان همدان در چهاردهمین دوره‎ مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزان با نیاز‌های ویژه سراسر کشور رتبه برتر را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد پورداود، مدیرکل آموزش و پرورش همدان با اشاره به کسب رتبه برتر کشور توسط دانش آموزان همدانی، گفت: در این مسابقات در گروه با نیاز ویژه ذهنی و در رشته‎ صحیفه سجادیه، علی اصغر پورمرادی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داد.

محمد پورداود افزود: ۲ تن از دانش آموزان با نیاز‌های ویژه‎ استان توانستند در این مسابقات رتبه برتر کشور را به دست آورند.

او با اشاره به کسب رتبه برتر کشور توسط دانش آموزان همدانی، اظهار داشت: حسن تکرلی نیز در رشته احکام مقام دوم کشور را کسب کرد.

پورداود هدف از برگزاری این مسابقات را ارتقای دانش دینی، آموزش عملی احکام و آموزه‌های هنری دانست و ادامه داد: این مسابقات ویژه دوره‌های متوسطه اول و دوم سراسر کشور با حضور گروه‌های آسیب دیده بینایی، شنوایی، جسمی- حرکتی، کم توان ذهنی و اُتیسم در رشته‌های قرائت، حفظ، تفسیر، اذان، احکام، مداحی، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، هنر‌های آوایی، نمایشی، دستی – تجسمی و ادبی برگزار شد.

او با اشاره به کسب رتبه برتر کشور توسط دانش آموزان همدانی، بیان کرد: چهاردهمین دوره‎ مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزان با نیاز‌های ویژه سراسر کشور با حضور بیش از ۱۴ هزار دانش آموز به میزبانی شهر تهران برگزار شد.

انتهای پیام/ د

کسب رتبه برتر کشور توسط دانش آموزان همدانی

برچسب ها: قرآن ، مسابقات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.