سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸۰۰ بسته غذایی بین قشر‌های آسیب‌پذیر سیستان و بلوچستان توزیع شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۸۰۰ بسته موادغذایی در آستانه عید غدیرخم توسط این ستاد بین قشر آسیب‌پذیر استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  علیرضا راشکی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سیاست ستاد در سیستان و بلوچستان محرومیت‌زدایی و کمک به قشر آسیب‌پذیر است که در این راستا تاکنون اقدامات مهمی انجام گرفته است.

او افزود: بسته‌های غذایی توزیع شده امروز در بین محرمان شامل برنج، قند، ماکارونی، حبوبات، کنسرو، رب‌گوجه، چای، روغن، تن ماهی و شکر مجموعا به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان گفت: همچنین در روز‌های آینده ۳۰۰ بسته لوازم خانگی شامل یخچال، فرش، گاز و ملزومات زندگی به ارزش بیش از ۲ میلیارد تومان توسط این ستاد در بین اقشار نیازمند در سطح استان توزیع می‌شود.

راشکی از ساخت مسکن ارزان قیمت برای نیازمندان سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: ساخت مسکن ارزان قیمت نیز از دیگر سیاست‌های این ستاد در سطح استان است که بزودی عملیات ساخت آن‌ها آغاز خواهد شد.

بنیاد برکت سال ۱۳۸۶ در حوزه‌های کارآفرینی و ایجاد توسعه اجتماعی و اقتصادی در مناطق محروم ایران زیر نظر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر رفع مشکل محرومان و آباد کردن روستا‌ها آغاز به کار کرده است.

این بنیاد مأموریت خود را مشارکت در توانمندسازی اقتصادی، توسعه کارآفرینی و اشتغال‌زایی، کمک به آبادانی و توسعه فضا‌های آموزشی و فرهنگی- مذهبی، کمک به ارتقا سطح سلامت و توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی و ارائه خدمات حمایتی، بیمه‌ای و مالی به محرومان عنوان کرده است.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان در سال‌های اخیر برای رفع محرومیت این استان مرزی با امضای تفاهم نامه مشترک با استانداری عزم خویش را برای زدودن محرومیت از چهره این استان و کمک به توسعه منطقه بکار بسته به طوری که شاهد نتایج مطلوبی از اجرای طرح‌ها در این خطه از ایران اسلامی هستیم.

انتهای پیام/ع

توزیع  بسته غذایی بین اقشار آسیب‌پذیر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.