سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال مددجویان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان از اختصاص ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی برای مددجویان این نهاد خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  اسکندر اسکندری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: این اعتبار در قالب تسهیلات به مددجویان یا کارفرمایانی که آنان را استخدام کنند پرداخت می‌شود.


اسکندر اسکندری افزود: برخی مددجویان برای تامین ضامن مشکل دارند و به همین علت در شیوه جدید به کارفرما و سرمایه گذارانی که مددجویان کمیته امداد را استخدام و بر اساس قانون به آنان حقوق بپردازند و بیمه کنند به ازای به کارگیری هر فرد،  ۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.


اسکندری گفت: در کنار این شیوه، خیرانی که خود کارآفرین هستند هم مددجویان را برای کارآفرینی و فروش محصولات تولیدی شان کمک می‌کنند.


اسکندری با تاکید بر این که اشتغالزایی مهمترین سرفصل حوزه توانمندسازی مددجویان کمیته امداد و رسیدن آنان به خودکفایی است گفت: کمیته امداد بعد از پرداخت تسهیلات، خانواده‌های تحت پوشش را رها نمی‌کند تا بتوانند در یک دوره چهار ساله، از لحاظ اقتصادی کاملا توانمند شده و به خودکفایی برسند.


به گفته او، پارسال سال گذشته حدود ۲ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد گلستان خودکفا شدند.


هم اکنون ۸۰ هزار خانواده با بیش از ۱۴۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد استان گلستان هستند.


انتهای پیام / فا


مشارکت کارآفرینان و خیران برای اشتغال مددجویان کمیته امداد

 

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.